Gå til innhold

P-ringen tar bort alt som heter sexlyst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så frusterende, men jeg kan ikke ha prevensjon med mye hormoner. Noen som har tips til hva jeg kan gå over til? Har fått 3 barn de siste 5 årene så har ikke planer om flere. 

Jeg har helt angst for å sette inn spiral. 

Anonymous poster hash: 94dbf...68d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det vel mannen som må fikse seg ;)

Skrevet

Ja, er inne på tanken. Men vi er bare 25 og 30, så kanskje litt tidlig å gjøre noe permanent?

Anonymous poster hash: 94dbf...68d
Skrevet

Desverre ingen andre forslag en enten kondom eller att enten du eller mannen må ta noen snitt, eventuelt finnes det jo kjemisk kastrering(hvis ikke det bare var på dyr? Litt usikker)

Er litt i samme bås selv, jeg tåler ingenting med hormoner i å når jeg satte inn spiral endte det med att den gikk igjennom livmorveggen og ut i bukhulen, det ble en lang tid med mye smerter og flere operasjoner, så spiral anbefaler jeg ikke til noen.

Nå etter barn nr 3( egentlig 4, men overlevde ikke) henger nøttene til mannen i en veldig tynn tråd:p

Anonymous poster hash: 56e8c...e26

Skrevet

Har hatt spiral å kan virkeligt anbefala det, sannsyligheten for at du er like uheldig som hun over her er jo nesten lik null :) ellers er det kondom :)

Anonymous poster hash: fd66d...dd1

Skrevet

Spiral eller kondom, finnes ikke så mye annet...

Jeg sliter med det samme problemet, og har fått et nytt liv etter at jeg begynte med kobberspiral! Kan leve med litt større mensblødninger (det finnes det medisiner for) og litt ekstra vondt i korsryggen (bare et spark bak til å trene), når alternativet er ingen sexlyst, konstant angst for å være gravid og helt flatt humør! 

Sååå mye verdt er ikke manglende mens, altså :P

Anonymous poster hash: f557d...3dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...