Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Jeg har to barn i en gård- og naturbarnehage, den ene er1,5 år den andre er snart 5 år. Har vært i samme barnehage i flere år, og synes den har tapt seg i det siste. Det er lite opplegg rundt dyrene (de har en hest, sau, høner, kaniner og en minigris), husker ikke sist de fikk ri eller ta ut kaninene, var i fjor høst en gang. Turer går som regel til en uteplass de har i skogen, med en lavvo og det er lite utfordringer for de største der. Kunne tenkt meg flere/lengre turer. Vet det er mange barn som slutter i løpet av dette året, men vet ikke grunnen til alle, sitter i SU så jeg vet dette derifra. Ellers opplever jeg en god del avlysninger av opplegg. Er det noen som har barn i en slik barnehage som kan fortelle litt om hvordan dere har det der? Er usikker på om jeg forventer for mye, og om jeg skal ta dette opp med styrer. Dette er en privat barnehage, med rundt 50 barn. Anonymous poster hash: 602bd...634
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Det er ulempen med private barnehager som kun driver på profitt. Jeg hadde klaget, og blir det ingen bedring hadde jeg varslet kommunen før jeg tok barna ut. Anonymous poster hash: e896d...cf8
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Sikkert best å klage ja, for meg er det et stort skritt å ta, men for mine barn sin del så er det nok det beste. Takk for svar forresten Anonymous poster hash: 602bd...634
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Er denne barnehagen i Alta? Anonymous poster hash: fc455...256
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Neida, den er i sør-trøndelag Finnes flere sånne sikkert... Anonymous poster hash: 602bd...634
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Hvis du sitter i SU kan du vel ta det opp der uten at det trenger være noen klage. Har ikke dere innflytelse på slike ting? Anonymous poster hash: 928e8...4b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå