Gå til innhold

Hjelp! Noen som "ser" her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, overtroisk som få og tror på det meste.

Og nå MÅ jeg ha hjelp til å finne nøkkelen til stabburet vårt.

Alt av sykler og vår-stæsj står der, nøkkelen er søkk borte!

Svær sak i smijern...

Noen?

 

Anonymous poster hash: ac42d...0b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og hvorfor er det ingen synske som finner Madeleine?

 

Jeg skal likevel prøve meg: se bak sofaputene og i alle lommer på klesplagg.

 

Anonymous poster hash: 28836...fd1

Skrevet

kjøkkenutstyr



Anonymous poster hash: 57eec...249
Skrevet

Huset er endevendt, ingen nøkkel... :/

Gammel stabbursdør med skikkelig håndtverk så det går jo søren ikke å dirke opp heller.

Vel, blir tusenlapper på låsesmed da.

Takk for hjelp anyways! :)

 

Anonymous poster hash: 33da8...658

Skrevet

Jeg "får inn" et kvadratisk firkant med en strek over - på langs. 
Jeg vet ikke om det betyr at nøkkelen ligger ved noe firkantet, eller at nøkkelen ligger andre veien, eller rake motsetningen,  enn der den enten pleier å ligge, eller hvor stabburet er. 



Anonymous poster hash: c584f...416

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...