Gå til innhold

Gå tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har diskutert "100" ganger med min svigerinne om vår sønn gikk tidlig. Hun sier alltid at han gikk jo så tidlig..blablabla... Jeg har korrigert henne mange ganger og sier at han ikke var tidlig. Helt gjennomsnittlig. Han gikk da han akkurat var passert året. Likevel kan hun si det en uke senere at han var jo så tidlig ute. Jeg mener det er helt feil å si at et barn på 12 mnd er tidlig med å gå. For å være tidlig med å gå mener jeg de må være 10 mnd eller yngre. Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: c675d...3d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

What an issue...
Dere er uenig. 

Ungen din gikk når han var et år. Helt normalt. Akkurat like normalt som at vi begynner å gå på forskjellige tider..

Anonymous poster hash: f7bce...272
Skrevet

Hun synes vel det er tidlig basert på egne erfaringer. Hadde ikke brydd meg.

Anonymous poster hash: 693ec...00c

Skrevet

Tenker som deg. Tidlig er 10 mndr og yngre.  3 /4 her gikk da de var 11 mndr mens sistemann ikke føre han var 17 mnd. Seint i mine øyne, men ifølge H.S innenfor normalen :)

Skrevet

Min venninnes sønn gikk da han var i slutten av 7 mnd. Det er tidlig.

Rett over året er ikke tidlig, nei.

Skrevet

Under året synes eg er tidleg, sidan mange i min familie har vore 15, 16 og til og med 20 mnd før dei gjekk.

Så det er nok kva ein er vant til.

Skrevet

Meningsløs diskusjon, først og fremst. Men hun mener vel neppe noe negativt ettersom hun faktisk skryter litt av at han var tidlig, så hvorfor i all verden henge seg opp i en sånn bagatellmessig fileting?

Anonymous poster hash: 729a3...d53

Skrevet

Meningsløs diskusjon, først og fremst. Men hun mener vel neppe noe negativt ettersom hun faktisk skryter litt av at han var tidlig, så hvorfor i all verden henge seg opp i en sånn bagatellmessig fileting?

Anonymous poster hash: 729a3...d53

Nå var spørsmålet hva dere her inne mente var tidlig. Ikke hva dere synes om den patetiske "diskusjonen". Jeg er fullstendig klar over at den er teit.

Anonymous poster hash: c675d...3d6

Skrevet

Jeg syns ett år er tidlig.

Skrevet

Jeg ville tatt det som et kompliment om noen påpekte det om mine barn. Kanskje hun bare forsøker å skryte av barnet ditt og mener det godt. Nei jeg syntes ikke det var tidlig. Var sånn midt i mellom. Jeg syntes du bare skal smile av kommentaren og ikke henge deg opp i det.

Anonymous poster hash: 832d0...a39

Skrevet

Mitt barn gikk ikke før hun var 14 måneder, samme som meg. Mitt tantebarn gikk da hun var 9 måneder! Det synes jeg var tidlig :) Hun stod og gikk rundt bordkanter osv da hun var 7 måneder. 

Synes det er helt normalt med ett år gamle barn, ikke spesielt tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...