Gå til innhold

Snapchat!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man sender en snap og vet at den du har sendt den til har sett den, men det kun står levert på snap, ikke åpnet. Er dette pga at den andre har en sånn "lure"-app som lagrer snappene?

Dette gjelder kun en person, så synes det er litt rart.

Helt uskyldige bilder altså ;)

Anonymous poster hash: 500cb...fb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det bare er at den er levert, men ikke sett.

Anonymous poster hash: ceddb...a6d
Skrevet

Tror det bare er at den er levert, men ikke sett.

Anonymous poster hash: ceddb...a6d

Snapen er markert som "levert" ja, men jeg vet at de er åpnet. For har fått tilbakemelding på bildene via tekstmelding. Men likevel er de ikke markert som "åpnet"...

Skrevet

Antakeligvis. Jeg har en slik app da mannen sender mange fine filmsnutter av barnet vårt som jeg laster ned. Andres bilder har jeg ingen intensjoner om å spare på. Når du bruker denne appen, må du aktivt markere at du har åpnet snapen (jeg gjør alltid det, men det er ikke sikkert at alle pleier dette).

Anonymous poster hash: 2bed2...348
Skrevet

Jaaaaa lure app

Jeg har det, har bildene og videoene for 'alltid' :)

Anonymous poster hash: b0c80...903

Skrevet

Takk for svar :)

Skrevet

Men lurer på en ting jeg..

Skjønner greia med å ta vare på videoer av ungene.

Men dere som har denne lure-appen, bruker dere den til alle bildene? Lagrer dere bilder venninner sender, med stygge grimaser osv..

Hvis dere gjør det, HVA er poenget? Har dere ikke baller nok til å la den andre vite at du lagrer bildet?? (Screenshot)

Skrevet

Hva heter denne appen som lagrer snaper?

Anonymous poster hash: 52307...e4e

Skrevet

hvordan lager man filmer med snapchat?

Skrevet

Jeg har kun noen få kontakter på lista, vi sender ikke sånne grimas-bilder osv. Bruker det stort sett med mannen med filmsnutter (fordi dette får jeg ikke sendt på annen måte). Laster ikke ned snapene fra andre, åpner dem, bekrefter at jeg har sett bildet/filmen og gjør ikke noe mer.

Skrevet

Hva heter denne appen som lagrer snaper?

Anonymous poster hash: 52307...e4e

Snapsave

Skrevet

Jeg har kun noen få kontakter på lista, vi sender ikke sånne grimas-bilder osv. Bruker det stort sett med mannen med filmsnutter (fordi dette får jeg ikke sendt på annen måte). Laster ikke ned snapene fra andre, åpner dem, bekrefter at jeg har sett bildet/filmen og gjør ikke noe mer.

Vet forresten ikke hvordan jeg tar en screenshot

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, jeg må og markere for å vise den andre at den er åpnet,..

Skrevet

hmm, interessant. Så det er aldri noen feil som gjør at det "henger"? Jeg har nemlig en på lista mi som ir tilbakemeldinger på snapper som ikke står som åpnet. Jeg har mistenkt han en stund, men ikke sagt noe. Og etter det lastet jeg ned quick save selv :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...