Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Er det andre som også ikke har fått sende meldekort denne helgen? Jeg får bare en feilmelding når jeg prøver å logge meg inn. Anonymous poster hash: 9b541...e03
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Sendte meldekort igår, jeg. Gikk helt som det skulle. Anonymous poster hash: 22250...583
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Har jo stått på mine sider hos nav ihvertfall i tre uker at de skulle drive vedlikeholdsarbeid og oppgraderinger av nettsiden sin denne helgen, så de som skal sende meldekort får problemer. Det skulle være oppe og gå igjen søndag kveld, jeg regner med å få sent i kveld... Anonymous poster hash: d2cf4...a39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå