Gå til innhold

Problemer med å sende meldekort.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som også ikke har fått sende meldekort denne helgen?

 

Jeg får bare en feilmelding når jeg prøver å logge meg inn.

 

Anonymous poster hash: 9b541...e03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sendte meldekort igår, jeg. Gikk helt som det skulle.



Anonymous poster hash: 22250...583
Skrevet

Har jo stått på mine sider hos nav ihvertfall i tre uker at de skulle drive vedlikeholdsarbeid og oppgraderinger av nettsiden sin denne helgen, så de som skal sende meldekort får problemer. Det skulle være oppe og gå igjen søndag kveld, jeg regner med å få sent i kveld...



Anonymous poster hash: d2cf4...a39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...