Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"I Afrika voldtar de. Så kommer de hit og gjør det. Det sluttet vi med på 1200-tallet."

Jeg gikk tidlig. Skuffelsen når folk man har kjent på et ok, men overflatisk nivå, viser seg å være stokk dumme: #denfølelsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj. Du skulle vært på jobb med meg i stedet! Det er en ordentlig fest!

Skrevet

Ja det er rart hva folk klarer å lire ut av seg noen ganger.. Det er trist når de tror de sprer kunnskap med slike uttalelser.

"Jeg er faktisk anti bonde" lurer jeg enda på hva betyr.

Skrevet

Du Anne-B, har du fått noe post i det siste?

Skrevet

Amandine, det har jeg! Jeg åpnet den i en fart i går mellom korseminar og fest, og er helt målløs, din lille luring! Tusen tusen takk, dette var så gøy! :D smask!

Skrevet (endret)

Av og til er det bedre å holde kjeft å la folk lure på om ein er dum, enn å snakke og fjerne all tvil.

Eit lite visdomsord til desse bekjente av deg. Hadde gått eg også, er heller aleine enn i dårlig selskap..

Endret av ★
Skrevet

Så nedtur. Man vil gjerne ikke tro at de der vulgæruvitende egentlig finnes utenfor nettet.

Skrevet (endret)

"Hahahaha, sausen ser ut som sperm."

Ungdomsskolen all over again.

Endret av Anne-B.
Skrevet

"Hahahaha, sausen ser ut som sperm."

Ungdomsskolen all over again.

Hva i alle dagers slags fest var dette?

Skrevet

Vil ikke si for mye, men det var en fest med bekjente, vi hadde fått noen til å lage mat for oss, treretters, skulle være litt sånn fint, men uformelt. Enkelte tok styringa på showet vel tidlig, det var direkte pinlig. Huff.

Skrevet

Artig. Det blir kanskje morsommere når du får det litt på avstand. Og kan fortelle om det litt utenfor den fiskedammen du var i?

Skrevet

Artig. Det blir kanskje morsommere når du får det litt på avstand. Og kan fortelle om det litt utenfor den fiskedammen du var i?

Egentlig er det hysterisk morsomt, men jeg kjenner enda på den flaue smaken jeg satt med.. Haha, huff. :)

Skrevet

Egentlig er det hysterisk morsomt, men jeg kjenner enda på den flaue smaken jeg satt med.. Haha, huff. :)

For å si det sånn, jeg kjenner greia.. Been there done that. Det er da man er glad man har andre ting utenom, og at man ikke er av de som er stuck slike steder permanent og resten av livet. Da hadde hjernen og sjelen forvitret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...