Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Vært sammen i snart 5 år. Og første tiden var han veldig romantisk og kosete, noe som er vanlig i begynnelsen. Dabbet av mer og mer. Nå er det såvidt et kyss å få i løpet av dagen, han sier ofte at han elsker meg (som regel han som sier det først!) Sitter vi i sofan, så er det stryking og kosing- men bare fra min side.. Føler meg som en robot som må klø/stryke i timesvis. Sånn at jeg mister litt lysten på å gjøre det, for det er så forventet på en måte... Kan faktisk ikke huske sist han strøk på meg... Kjenner jeg nesten tar litt avstand fra han, har prøvde å snakke med han om dette mange ganger, men uten resultat. Sa til han for et par mnd siden når han satt omtrent oppå meg og slengte frem armen for at jeg skulle gjøre min "koseplikt", om ikke han kunne kose litt på meg for en gangs skyld! "Men jeg er så trøtt!" Var det han sa..... :-( Hva gjør man i en slik situasjon? Trenger seriøse svar! Kan vel også legge til at jeg er en sånn som alltid skal få folk fornøyd, selv om det bare går ut over meg selv :-( Anonymous poster hash: 1485d...c45
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Arbeidsfolk har streikerett! Anonymous poster hash: 553ab...63d
*Nøtta* Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Jeg hadde i alle fall IKKE koset ham noe er på armen med det første. Også ville jeg satt meg ned og tatt en skikkelig prat med ham, uten annklagelse i stemmen.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Når min kommer og setter seg helt tett oppi meg for å bli strøket på ryggen så stryker jeg. Når jeg er ferdig sier jeg din tur og snur ryggen til han:-) Anonymous poster hash: 1e903...d59
soleia Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Etter 5 år er ikkje alle like "kosete" lengre, eg kan fint klare meg utan klapp og stryk. Men i ditt tilfelle der han berre vil få utan å gje, så hadde det nok vorte streik, ja. - feks "nei, det vert ikkje meir kos på deg før eg får litt først", sagt på ein hyggeleg måte. Hadde ikkje lagt opp til noko alvorsprat om temaet, heller teke det opp der og då i sofaen, anten når han vil ha kos eller du har lyst på.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Lysten til å gi og ta i mot kos reduseres kraftig etter den aller første tiden, helt vanlig. Ville ikke kastet boet mer tid på å tenke på det. Anonymous poster hash: 9093f...c26
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #9 Skrevet 23. mars 2014 For meg som person hadde jeg ikke brydd meg i det hele tatt. Trorovenfor. Hadde fått fnatt av kos og stryk i sofaen Men siden dette er viktig for dere ville jeg gjort som ei nevnte ovenfor. Si at det er hans tur til å stryke på deg nå. Anonymous poster hash: a6ea0...2e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå