Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Jeg har de siste ukene opplevd å få kraftige boblefølelse kun bak skambeinet, så det er ikke i magen og ikke i livmoren tror jeg. Det er sentrert kun bak skambeinet (der dusken er). Det kommer og går, merker det mest hvis jeg sitter/ligger og det er kraftige boblefølelser. Jeg er ikke gravid (har mensen og hatt i 3 dager nå), og har ikke noe mer luft i magen enn til vanlig. Har prøvd å google men finner ingen svar, Noen her som eventuelt vet eller har tips/råd? Anonymous poster hash: 19dd7...bd7
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 FRYDBERGET, kvinne!Jaja finnes vel flere navn og det er vel ikke saken heller hva det heter men hadde vært flott hvis du kunne svart på det spørsmålet jeg hadde ;-) Ellers takk for korrigeringen Anonymous poster hash: 19dd7...bd7
Salvador Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 kan være tegn på problemer med bekkenet. Er du gravid?
Salvador Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 dessuten er jo livmoren trygt plassert bak skambenet, kanskje du kjenner at det vokser noe der inne??
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Som skrevet i hovedinnlegget så er jeg ikke gravid og har faktisk mensen på fjerde dagen i dag. Men takk for tips :-) Noen andre tips? :-O Hi Anonymous poster hash: 19dd7...bd7
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Den boblingen/rumlingen hadde jeg også. Det var et symptom på cøliaki, så kanskje du kan ta en blodprøve? Oppblåsthet er jo heller ikke sjeldent for denne diagnosen. Anonymous poster hash: a526f...37d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå