Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Vil dere fortelle om pre og postoperative observasjoner? Med begrunnelse? Altså hvordan, hvorfor og når? Anonymous poster hash: 63400...bc2
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Skriver du oppgave nå? Jeg er feil type helsepersonell, så kan ikke hjelpe deg uansett. Anonymous poster hash: 4a9a8...9c7
Flettfrid og lilleprins Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Ja, jeg kjeder meg, men livet blir ikke mer interessant av å gjøre leksene dine!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Hehe, lekser er jeg ferdig med for mange år siden Skal ut i jobb som sykepleier på kirurgisk sengepost, har ikke jobbet der på maange år og ønsker å repetere kort noen viktige observasjoner/tiltak... Anonymous poster hash: 63400...bc2
Kyllingbein Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Hva du skal observere og hva slags tiltak som settes igang kommer jo an på hvilken kirurgisk post du skal arbeide på..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Jeg er lege og kan ingenting som slike ting. Anonymous poster hash: 77769...a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå