Gå til innhold

Helsepersonell som kjeder seg her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil dere fortelle om pre og postoperative observasjoner? Med begrunnelse? Altså hvordan, hvorfor og når?

 

Anonymous poster hash: 63400...bc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lørdag kveld! Google it

Skrevet

Skriver du oppgave nå? ;)

 

Jeg er feil type helsepersonell, så kan ikke hjelpe deg uansett.



Anonymous poster hash: 4a9a8...9c7
Skrevet

Ja, jeg kjeder meg, men livet blir ikke mer interessant av å gjøre leksene dine!

Skrevet

Hehe, lekser er jeg ferdig med for mange år siden ;) Skal ut i jobb som sykepleier på kirurgisk sengepost, har ikke jobbet der på maange år og ønsker å repetere kort noen viktige observasjoner/tiltak...

 

Anonymous poster hash: 63400...bc2

Skrevet

Hva du skal observere og hva slags tiltak som settes igang kommer jo an på hvilken kirurgisk post du skal arbeide på..

Skrevet

Jeg er lege og kan ingenting som slike ting.

 

Anonymous poster hash: 77769...a96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...