Gå til innhold

Noen her som har hiv? U / T


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 5474e...022

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!



Anonymous poster hash: 41a8b...73c
Skrevet

Det er det helt sikkert. Hvorfor spør du? Kvinner med HIV kan også bli mødre, også via naturmetoden.

 

Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7

Skrevet

Det er det helt sikkert. Hvorfor spør du? Kvinner med HIV kan også bli mødre, også via naturmetoden.

 

Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7

Merkelig svar.

Skrevet

Det er det helt sikkert. Hvorfor spør du? Kvinner med HIV kan også bli mødre, også via naturmetoden.

 

Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7

Vet selvsagt det.... lurer fordi jeg lurer litt på hvordan det er i hverdagen, om de merker noe til det, legebesøk, om det har noe å si i forhold til barna osv.....

 

Anonymous poster hash: 5474e...022

Skrevet

 

Det er det helt sikkert. Hvorfor spør du? Kvinner med HIV kan også bli mødre, også via naturmetoden.Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7

 

Merkelig svar.

Hva er merkelig?

Personer med HIV diskrimineres fortsatt over en lav sko. Lurer derfor på hvorfor HI spør. Da det helt sikkert er mødre med HIV her som ellers i samfunnet.

 

Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7

Skrevet

 

Det er det helt sikkert. Hvorfor spør du? Kvinner med HIV kan også bli mødre, også via naturmetoden.Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7

Vet selvsagt det.... lurer fordi jeg lurer litt på hvordan det er i hverdagen, om de merker noe til det, legebesøk, om det har noe å si i forhold til barna osv..... Anonymous poster hash: 5474e...022

Ja, personer med HIV må følges opp av spesialist. Svært mange må ta daglige medisiner som det ikke kan slurver med. De må unngå blodsøl, men kan ellers leve som de fleste andre av oss.

 

Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7

Skrevet

 

 

Det er det helt sikkert. Hvorfor spør du? Kvinner med HIV kan også bli mødre, også via naturmetoden.Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7

Vet selvsagt det.... lurer fordi jeg lurer litt på hvordan det er i hverdagen, om de merker noe til det, legebesøk, om det har noe å si i forhold til barna osv..... Anonymous poster hash: 5474e...022

Ja, personer med HIV må følges opp av spesialist. Svært mange må ta daglige medisiner som det ikke kan slurver med. De må unngå blodsøl, men kan ellers leve som de fleste andre av oss.

 

Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7

 

Veldig da..... jeg for min del spurte ikke for å være nedlatende, men føler du nesten blir det fordi måten du svarer på er så aggressiv. Hadde jeg selv hatt hiv hadde jeg følt meg støtt av deg, du legger opp til at det er en diskriminert gruppe som alle kommer til å hakke på....

 

Anonymous poster hash: 5474e...022

Skrevet

 

 

 

Det er det helt sikkert. Hvorfor spør du? Kvinner med HIV kan også bli mødre, også via naturmetoden.Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7

Vet selvsagt det.... lurer fordi jeg lurer litt på hvordan det er i hverdagen, om de merker noe til det, legebesøk, om det har noe å si i forhold til barna osv..... Anonymous poster hash: 5474e...022
Ja, personer med HIV må følges opp av spesialist. Svært mange må ta daglige medisiner som det ikke kan slurver med. De må unngå blodsøl, men kan ellers leve som de fleste andre av oss.Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7

Veldig da..... jeg for min del spurte ikke for å være nedlatende, men føler du nesten blir det fordi måten du svarer på er så aggressiv. Hadde jeg selv hatt hiv hadde jeg følt meg støtt av deg, du legger opp til at det er en diskriminert gruppe som alle kommer til å hakke på.... Anonymous poster hash: 5474e...022

Svarer nå bare på det du spør om. Neppe noen som har HIV vil føle fakta som støtende.

Skjønner ikke hvor du vil. Vil vite hvordan en som lever med HIV har det. Og når du får fakta så bidrar det til diskriminering??

Anbefaler da at du heller leser deg opp her: http://hivnorge.no

 

Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7

Skrevet

 

 

Det er det helt sikkert. Hvorfor spør du? Kvinner med HIV kan også bli mødre, også via naturmetoden.Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7

Merkelig svar.

Hva er merkelig?

Personer med HIV diskrimineres fortsatt over en lav sko. Lurer derfor på hvorfor HI spør. Da det helt sikkert er mødre med HIV her som ellers i samfunnet. Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7

Syns egentlig det er du som er diskriminerende. Du bare antar at HI skal være negativ! I mine øyne er det en positiv ting at man er nysgjerrig på de som har HIV og hvordan de lever, det blir kanskje mindre "farliggjort" om man hører historier fra "real life".

 

Anonymous poster hash: 88c77...ff3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...