Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Det er det helt sikkert. Hvorfor spør du? Kvinner med HIV kan også bli mødre, også via naturmetoden. Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7
Jenny251210 Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Det er det helt sikkert. Hvorfor spør du? Kvinner med HIV kan også bli mødre, også via naturmetoden. Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7 Merkelig svar.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Det er det helt sikkert. Hvorfor spør du? Kvinner med HIV kan også bli mødre, også via naturmetoden. Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7 Vet selvsagt det.... lurer fordi jeg lurer litt på hvordan det er i hverdagen, om de merker noe til det, legebesøk, om det har noe å si i forhold til barna osv..... Anonymous poster hash: 5474e...022
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Det er det helt sikkert. Hvorfor spør du? Kvinner med HIV kan også bli mødre, også via naturmetoden.Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7 Merkelig svar. Hva er merkelig? Personer med HIV diskrimineres fortsatt over en lav sko. Lurer derfor på hvorfor HI spør. Da det helt sikkert er mødre med HIV her som ellers i samfunnet. Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Det er det helt sikkert. Hvorfor spør du? Kvinner med HIV kan også bli mødre, også via naturmetoden.Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7 Vet selvsagt det.... lurer fordi jeg lurer litt på hvordan det er i hverdagen, om de merker noe til det, legebesøk, om det har noe å si i forhold til barna osv..... Anonymous poster hash: 5474e...022 Ja, personer med HIV må følges opp av spesialist. Svært mange må ta daglige medisiner som det ikke kan slurver med. De må unngå blodsøl, men kan ellers leve som de fleste andre av oss. Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 Det er det helt sikkert. Hvorfor spør du? Kvinner med HIV kan også bli mødre, også via naturmetoden.Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7 Vet selvsagt det.... lurer fordi jeg lurer litt på hvordan det er i hverdagen, om de merker noe til det, legebesøk, om det har noe å si i forhold til barna osv..... Anonymous poster hash: 5474e...022 Ja, personer med HIV må følges opp av spesialist. Svært mange må ta daglige medisiner som det ikke kan slurver med. De må unngå blodsøl, men kan ellers leve som de fleste andre av oss. Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7 Veldig da..... jeg for min del spurte ikke for å være nedlatende, men føler du nesten blir det fordi måten du svarer på er så aggressiv. Hadde jeg selv hatt hiv hadde jeg følt meg støtt av deg, du legger opp til at det er en diskriminert gruppe som alle kommer til å hakke på.... Anonymous poster hash: 5474e...022
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #9 Skrevet 22. mars 2014 Det er det helt sikkert. Hvorfor spør du? Kvinner med HIV kan også bli mødre, også via naturmetoden.Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7 Vet selvsagt det.... lurer fordi jeg lurer litt på hvordan det er i hverdagen, om de merker noe til det, legebesøk, om det har noe å si i forhold til barna osv..... Anonymous poster hash: 5474e...022 Ja, personer med HIV må følges opp av spesialist. Svært mange må ta daglige medisiner som det ikke kan slurver med. De må unngå blodsøl, men kan ellers leve som de fleste andre av oss.Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7 Veldig da..... jeg for min del spurte ikke for å være nedlatende, men føler du nesten blir det fordi måten du svarer på er så aggressiv. Hadde jeg selv hatt hiv hadde jeg følt meg støtt av deg, du legger opp til at det er en diskriminert gruppe som alle kommer til å hakke på.... Anonymous poster hash: 5474e...022 Svarer nå bare på det du spør om. Neppe noen som har HIV vil føle fakta som støtende. Skjønner ikke hvor du vil. Vil vite hvordan en som lever med HIV har det. Og når du får fakta så bidrar det til diskriminering?? Anbefaler da at du heller leser deg opp her: http://hivnorge.no Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #10 Skrevet 22. mars 2014 Det er det helt sikkert. Hvorfor spør du? Kvinner med HIV kan også bli mødre, også via naturmetoden.Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7 Merkelig svar. Hva er merkelig? Personer med HIV diskrimineres fortsatt over en lav sko. Lurer derfor på hvorfor HI spør. Da det helt sikkert er mødre med HIV her som ellers i samfunnet. Anonymous poster hash: 5c2f2...7a7 Syns egentlig det er du som er diskriminerende. Du bare antar at HI skal være negativ! I mine øyne er det en positiv ting at man er nysgjerrig på de som har HIV og hvordan de lever, det blir kanskje mindre "farliggjort" om man hører historier fra "real life". Anonymous poster hash: 88c77...ff3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå