Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Noen av dere damer som har forsøkt PT på sats eller ELixia? Hva koster det per time og er det verdt det? Må gå drastisk til verks on ikke denne bikinisesongen også skal bli en stor prøvelse...:/ eier ikke viljestyrke, så her må nok noen stå med pisken... Anonymous poster hash: f8196...4a1
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Prøver litt til.... Anonymous poster hash: f8196...4a1
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Det er verdt det om du finner den riktige. Jeg har vært borti noen jeg synes var dårlige som andre syntes var helt supre, og en som jeg hadde veldig god kjemi med Ja skjønner. Er jo så mange PT å velge mellom på hvert senter. Ikke så lett å vite hvem som er best for deg. Vet du ca hvor mye det koster pr time nå? 700 kr? Anonymous poster hash: f8196...4a1
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Jeg har PT på sats en gang i uken og trener alene utenom. Det er en fantastisk hjelp for meg som sliter litt med å pushe meg alene. Tror det er 600 pr time. Jeg synes det er verdt det, men bare i perioder. Han kjører knallhardt regime jeg ikke orker å ha hele året:) Anonymous poster hash: fa173...2bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå