Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Er det noen som har hatt hjerteundersøkelse og kan si meg hva det går ut på? Er det mulig å SE hjertet?(ikke bare ekg og utholdenhetstester...) Anonymous poster hash: 039ea...7c0
Agirl89&Gutter08&10 Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Jupp,multralyd av hjerter,, hvor man kan se alle kamrene...
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Jepp. Først hadde jeg ekg, så ul undersøkelse av hjertet. Tok ca en time, alle kamre og klaffer ble sjekket nøye. Anonymous poster hash: 2352a...dcb
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Jeg måtte først ta et slags ultralyd av hjertet. Da kunne du se alle kamrene og blodstrømmen osv. Etterpå var det å sykle i baroverkropp med elektroder festet rundt der hjertet er. Mens legen sto ved siden av og leste av resultatet på direkten. Syns egentlig det var en pinlig greie å sykle med helt bar overkropp, kunne vel fått en sjorte eller noe etter de greiene var festet! Til slutt måtte jeg ta en prøve av lungekapasieteten ved å blåse i en sånn "dorull" greie. Anonymous poster hash: 04027...e53
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 tusen takk for svar :-) jeg har mye smerter i ene brystet og ned i armen(smerter som kommer og går), i tillegg til sting i hjertet/hjertebank..... legene mener jeg er for ung til å ha hjertefeil(!!??!?) og mener det er muskelsmerter så jeg er tvunget til å gå til fysioterapaut før jeg får noe annen undersøkelse :-( Anonymous poster hash: 039ea...7c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå