Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Jeg ønsker meg et barn til, samboern gjør ikke det..klassisk problemstilling. Jeg har to fra før og det samme har han, mine bor her 90% av tiden, hans er her annenhver helg og i ferier. Han synes vi har nok barn (joda, 4 er endel..), han synes han begynner å bli for gammel (blir 42) og så vil han ha mer tid til andre ting. Alle argumentene er gode.. Jeg på min side ønsker meg likevel et barn til, vi har plass og økonomi, jobber som kan reguleres i forhold til hverdagen (jobber hjemme begge to). Jeg synes hans barn er for lite hos oss, det meste av tiden er det bare mine her, men pga avstand og skole blir det sånn nå. Han er også redd for at et nytt barn vil sette hans barn til side på en måte, at han ikke har tid til å følge dem opp. Jeg kommer fra en stor famile og vi er en "flokk" søsken, jeg er veldig glad for at jeg har det sånn og ønsker det samme. Ok, slitsomt når de er små men de blir så fort store.. Vel, jeg vet..håpløst, det blir nok ikke flere på meg, håper jeg klarer å styre unna bitterheten og ikke angrer meg når toget har gått. Noen i samme situasjon som har avfunnet seg med det? Anonymous poster hash: 879f0...4a5
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Skjønner begge må jeg si. Maste meg til nummer 4 (to fra et tidligere forhold) og plutselig dukket nummer 5 opp også. Er veldig glad i alle 5, men nå gleder jeg meg veldig til de blir større. Minste er over 3 år, og jeg virkelig nyter at babytiden er over. Respekter mannen din er mitt råd. Hadde blitt fryktelig lei meg om mannen min hadde presset meg til flere barn iallfall. Anonymous poster hash: de3a9...64a
O`Neill Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Om han er redd for at hans barn fra tidligere vil "lide" av at han ikke vil ha nok tid/overskudd til dem ved å få en baby til så bør det respekteres og ikke mases frem.