Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bokstavelig talt.

I dag hater jeg :

- Truger

- Gubben

- Gjørme

- Hytta

- Kjeltringer

Vi reiser nå ofte opp på hytta for å sjekke tilstanden på grunn av kjeltringer. Føret tilsa truger fra bilen og inn til hytta. Mye snø bortsett fra akkurat der vi parkerer bilen, der er det ett gjørmehøl.

Setter på meg truger da jeg ikke veier 20 kg og kan ha den luksusen av å gå oppå snøen. Gubben gnåler om at jeg må ta med posen med mat, han er sulten.

Snur meg rundt for å hente posen, trugene henger seg fast og jeg tar et svalestup til 20 blank i stil og lander rett i gjørmehølet. Latterbrølet fra gubben går det nok lenge til jeg glemmer og han sent kommer til å glemme.

Gjørme fra topp til tå, til og med gjørme inni ene øret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordelen er at det skal ikke så masse til for at du får en bedre dag i morgen :D :D

Skrevet

Der skulle vi ha vøri, Kal.... hadde ledd på meg brokk.

Skrevet

Åååå.. Det der pleide alltid Morfaren min å si (mimre).

Altså, ikke det med brokken..

Nå ble jeg litt sentimental.

Skrevet

Det tviler jeg ikke på. Resultatet av svalestupet betaler seg nå i form av smerter. Null søvn og smerter ut av denne verden. Smertestillende har null effekt.

Noe møkk må det være, aldri fred å få.

Skrevet

Det tviler jeg ikke på. Resultatet av svalestupet betaler seg nå i form av smerter. Null søvn og smerter ut av denne verden. Smertestillende har null effekt.

Noe møkk må det være, aldri fred å få.

Stakkars stakkars deg, å ikke sove er helt jævlig.

Skrevet

Håper du er bedre i dag! Og at ikke du skadet deg? Som.plaster på såret kan jeg bidra med matchende lampetter til hytta?

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Det høres unektelig morsomt ut, jeg tror jeg kunnet hengt meg på brokklatterkrampe. Men for den som bakser med gjørma er det ikke helt der vi er tenker jeg.

Og mannen som våget å le når det hans feil? For det er ren logikk på enkleste plan; han gnålte om mat, du måtte bære posen, du falt = hans feil fordi hadde ikke han gnålt, så hadde det ikke skjedd.

Det kvalifiserer til oppvartning, plaster på såret og minst en blomsterkvast spør du meg!

Håper du ikke har vondt idag

Skrevet

Blomsterkvast og middag er selvskrevne etter gjørmebadet. Som Helle sier så er det kun hans feil at jeg stupte.

Mitt eget lille plaster på såret i dag er at jeg trosset smerter og skøyt rifle i dag. Skøyt meg opp en klasseføring, det har vært målet hele sesongen. Og jeg fikk premie :duskedame:

Skrevet

Blomsterkvast og middag er selvskrevne etter gjørmebadet. Som Helle sier så er det kun hans feil at jeg stupte.

Mitt eget lille plaster på såret i dag er at jeg trosset smerter og skøyt rifle i dag. Skøyt meg opp en klasseføring, det har vært målet hele sesongen. Og jeg fikk premie :duskedame:[/quote

Premie er sevsagt flott, men jeg håper virkelig det sånne duskedamer der med rosa pompom som ropte ditt navn??

Skrevet

Vant et krus med en rev på, kan ikke forvente noe annet i et mannsdominertmiljø. Duskedamen vil de nok ha selv på privaten.

Men jeg vant, skøyt årsbeste resultat, rykket opp en klasseføring og skøyt bedre enn kompisen til gubben. Strålende fornøyd, spesielt med det siste. Gjørmebad er tydligvis forfriskende.

Skrevet

Mitt eget lille plaster på såret i dag er at jeg trosset smerter og skøyt rifle i dag. Skøyt meg opp en klasseføring, det har vært målet hele sesongen. Og jeg fikk premie :duskedame:[/quote

Premie er sevsagt flott, men jeg håper virkelig det sånne duskedamer der med rosa pompom som ropte ditt navn??

Asså, du mener vel duskemenn?

Skrevet

Vant et krus med en rev på, kan ikke forvente noe annet i et mannsdominertmiljø. Duskedamen vil de nok ha selv på privaten.

Men jeg vant, skøyt årsbeste resultat, rykket opp en klasseføring og skøyt bedre enn kompisen til gubben. Strålende fornøyd, spesielt med det siste. Gjørmebad er tydligvis forfriskende.

OOOOOH! Foxy Lady!

Skrevet

Asså, du mener vel duskemenn?

Skrev jeg duskedamer?? Selvsagt mente jeg duskemenn....de kan jo svinge tre rosa pompomer på en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...