Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er barnet hos bestemor og mannen på kveldsvakt. Jeg har skiftet på sengen tidligere i kveld og vasker nå klær.

Ikke noe spennende mat eller godis.

Hva gjør du?

Anonymous poster hash: 29c42...ec1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen sitter å ser på tv, mens jeg hører musikk og koser meg med et vinglass :)

Gjest cd0da
Skrevet

Sitter i sofaen og skal straks legge meg. Starta på jobb 07.30 i morges og gjør det samme i morgen tidlig og har en unge som ikke skjønner helt at man skal sove hele natta så er litt småtrøtt :P Har 2 jobber og denne uken har det ikke vært helg så har jobba mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, begge steder på fredag, lørdag, søndag, mandag, tirsdag og onsdag. Gleder meg til å ha fri på torsdag :P

Skrevet

Har sittet og sett litt på tv, men tror jeg tar kvelden snart. Noen barn her som er ekstremt morgenfriske ;)

Anonymous poster hash: 2f5fe...d2b

Skrevet

Sitter å ser på film på Tv3, stapper i meg gøtteri, snacks og noe godt i glasset. Og det beste av alt, jeg er ALENE i stua :D

Skrevet

Ligger på sofaen og sløver :P Skal straks sende unger i seng :)

Skrevet

Jeg og mannen sitter med hver vår pc i sofaen. Jeg ser film på nett tv, spiser snop og drikker brus :)

Anonymous poster hash: e9167...474
Skrevet

Slapper av i sofaen. Drikker Farris og spiser litt sjokolade. Blir nok tidlig kvelden.

Skrevet

Jeg og guttungen har vært alene i kveld. Kost oss med god middag og snop . Har nettopp sett Hvem kan slå Åmodt & Kjus :)

Avslappende og deilig lørdagskveld. Tente lys i stuen og Bailys i glasset, nå er det film på meg og ungen på vei i seng.

Anonymous poster hash: c3100...84d

Skrevet

Ligger i sofaen og slapper av med film på tvn, pcn og en cider på bordet :)

Skrevet

Jeg og mannen sitter i stua med hver vår PC på fanget, men nå skal vi straks gå å ha litt sex ;)

Anonymous poster hash: a262d...993
Skrevet

Jeg jobebt tidligere idag. Ungene skulle på lekebutikken når jeg kom hjem, så vi har vært i lekebutikken og vi handlet middag på vei hjem.

Vi har kost oss med middag, ungene har bygd lego forran tv. Nå står en unge i dusjen for hun ville ha en lang dusj. Mann og ett barn ligger i sofaen og jeg skal sette meg i sofaen igjen for å hekle vidre.

Lenge siden vi har vært hjemme alle sammen, ene ungen komenterte det ista. Hun syns det var veldig koselig. Det har vært mye seminarer, konserter, kveldsjobb og nattjobb siden nyttår så ikke så ofte vi alle er hjemme samtidig i helgene. Så denne dagen nyt vi sammen og skal kose oss. Har en følelse av at vi fire kommer til å sovne på sofaen, og at pusekattene kommer snikende...

Anonymous poster hash: ac8e0...702

Skrevet

Har akkurat lagt barna og satt på en maskin av hver med klær. Satt meg ned nå for å få dagens dib dose. Mannen er en plass på veien og kommer hjem om uvisst antall halvtimer eller timer.

Skal snart se på tv mens jeg er på nett :)

Skrevet

Studerer med ei tom skål ostepop, og en oppdrukket cola. Har lyst å drite i studiene mine nå!

Skrevet

Irriterer meg over gubben som har gått på rommet for å furte, etter at vi herja litt og jeg tydeligvis tok i for mye...
Herregud. Finnes det manne pms? Igår var samme greia for at jeg ba han rydde på kjøkkenet. GI MEG STYRKE!!!!!

Anonymous poster hash: 4710d...93d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...