Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Er dere fornøyd? Har dere noen gang angret? Bor dere i enebolig og får ladet der eller borettslag og lader der? Anonymous poster hash: fd1a6...51e
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Ikke kjøp. Går en vanlig bil tom tar det fem minutter å fylle på så kan du kjøre 50 kilometer. Går en el-bil tom... Anonymous poster hash: 58767...8d2
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Ikke kjøp. Går en vanlig bil tom tar det fem minutter å fylle på så kan du kjøre 50 kilometer. Går en el-bil tom... Anonymous poster hash: 58767...8d2 Vel, nå spurte jeg ikke om det du skrev da Er fullstendig klar over at det tar fem minutter å fylle vanlig bil og noen timer å lade en elbil Anonymous poster hash: fd1a6...51e
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Jeg er fornøyd, sparer mye penger. Bor i hus og lader hjemme, men lader også hver gang jeg trener og handler. Bor i Oslo og sparer veldig mye penger. Men det er eneste bilen jeg har, og litt kjedelig noen ganger å ikke komme seg elngre enn 13 mil på vinteren. Skal jeg på langtur bytter jeg bil med noen, eller leier. Bilen i seg selv er utrolig god å kjøre, god plass og rask. Varme i rattet er det jeg er mest fornøyd med i det daglige.... Anonymous poster hash: dff51...078
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Ønsker meg det veldig. Og praktisk da jeg bor i borettslag, får ladet gratis i garasjen. Men drøyer litt, da det blir eneste bil, og jeg har barn. Skulle gjerne bare hatt litt lenger kjørelengde. Har ikke råd til en tesla. Anonymous poster hash: 8fca6...506
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Vi har Tesla, og har aldri vært mer fornøyd! Deilig å kjøre så stille og rolig. Vi bor i enebolig, og lader kun hjemme med mindre vi er på langtur. Men den rekker 300-400 km, alt etter temperatur, så har aldri blitt noe stress med det for oss Anonymous poster hash: 5d2d6...2e3
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Vi har Nissan Leaf og er storfornøyd. Har 1-åring og 3-åring i baksetet, romslig til å være en liten bil. Bor i enebolig, men lader kun hjemme i helgene. Kjører 7 mil daglig tur/retur jobb og lader gratis på jobb. Anbefales! Anonymous poster hash: df4f4...90a
It's all about me Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 Elsker min Leaf og anbefaler den på det sterkeste. Knall-god å kjøre og sparer en formue.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #9 Skrevet 22. mars 2014 Anbefaler Nissan Leaf!! MYE bil for pengene og du sparer masse på både drivstoff, bompenger og parkeringspenger.Plass til barnevogn bak og god plass til barna i baksetet. Kul bil med masse utstyr. Vi dro faktisk på elbilferie til Danmark i sommer og det fungerte kjempefint. Ellers har vi tatt elbilen flere ganger til Sverige på harryshopping, fra Oslo trenger vi kun en hurtiglading på 20 minutter på veien. Har forsøkt å kjøre Tesla, men blir for svær og "gubbete" for meg. Anonymous poster hash: a4baa...94b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå