Gå til innhold

Dere som har el-bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd? Har dere noen gang angret?

Bor dere i enebolig og får ladet der eller borettslag og lader der?

Anonymous poster hash: fd1a6...51e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kjøp. Går en vanlig bil tom tar det fem minutter å fylle på så kan du kjøre 50 kilometer. Går en el-bil tom...

Anonymous poster hash: 58767...8d2
Skrevet

Ikke kjøp. Går en vanlig bil tom tar det fem minutter å fylle på så kan du kjøre 50 kilometer. Går en el-bil tom...

Anonymous poster hash: 58767...8d2

Vel, nå spurte jeg ikke om det du skrev da ;) Er fullstendig klar over at det tar fem minutter å fylle vanlig bil og noen timer å lade en elbil

Anonymous poster hash: fd1a6...51e

Skrevet

Jeg er fornøyd, sparer mye penger. Bor i hus og lader hjemme, men lader også hver gang jeg trener og handler. Bor i Oslo og sparer veldig mye penger. Men det er eneste bilen jeg har, og litt kjedelig noen ganger å ikke komme seg elngre enn 13 mil på vinteren. Skal jeg på langtur bytter jeg bil med noen, eller leier. 

Bilen i seg selv er utrolig god å kjøre, god plass og rask. Varme i rattet er det jeg er mest fornøyd med i det daglige....

Anonymous poster hash: dff51...078
Skrevet

Ønsker meg det veldig. Og praktisk da jeg bor i borettslag, får ladet gratis i garasjen.

Men drøyer litt, da det blir eneste bil, og jeg har barn. Skulle gjerne bare hatt litt lenger kjørelengde. Har ikke råd til en tesla.

Anonymous poster hash: 8fca6...506
Skrevet

Vi har Tesla, og har aldri vært mer fornøyd!

Deilig å kjøre så stille og rolig. Vi bor i enebolig, og lader kun hjemme med mindre vi er på langtur. Men den rekker 300-400 km, alt etter temperatur, så har aldri blitt noe stress med det for oss :)

Anonymous poster hash: 5d2d6...2e3
Skrevet

Vi har Nissan Leaf og er storfornøyd. Har 1-åring og 3-åring i baksetet, romslig til å være en liten bil.

Bor i enebolig, men lader kun hjemme i helgene. Kjører 7 mil daglig tur/retur jobb og lader gratis på jobb.

Anbefales! :)

Anonymous poster hash: df4f4...90a
Skrevet

Elsker min Leaf og anbefaler den på det sterkeste.

Knall-god å kjøre og sparer en formue.

Skrevet

Anbefaler Nissan Leaf!! MYE bil for pengene og du sparer masse på både drivstoff, bompenger og parkeringspenger.Plass til barnevogn bak og god plass til barna i baksetet. Kul bil med masse utstyr.

Vi dro faktisk på elbilferie til Danmark i sommer og det fungerte kjempefint. Ellers har vi tatt elbilen flere ganger til Sverige på harryshopping, fra Oslo trenger vi kun en hurtiglading på 20 minutter på veien.

Har forsøkt å kjøre Tesla, men blir for svær og "gubbete" for meg.

Anonymous poster hash: a4baa...94b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...