Gå til innhold

Noen som vil anbefale et bilderedigerings program?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare brukt Picasa tidligere og vil ha noe mer avansert. Har hørt photoshop er det beste men veldig vanskelig å lære seg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På pc eller mac eller ipad eller hva?

Anonymous poster hash: 76199...d17

Skrevet

På pc eller mac eller ipad eller hva?

Anonymous poster hash: 76199...d17

På pc

Skrevet (endret)

Skal du kjøpe Photoshop koster det flesk, men du er jo ikke nødt til å kjøpe det. Der får hver enkelt vurdere hvor de står i forhold til piratkopiering.

Når det er sagt synes jeg Photoshop er et godt arbeidsverktøy med uendelige muligheter. Ja, det tar litt tid å sette seg inn i de forskjellige verktøyene, men jeg er sikker på at du kan finne mange fine kurs på f.eks. youtube eller andre steder. Alt ettersom du ønsker videokurs eller et skriftlig et.

Jeg har brukt Photoshop på hobbybasis siden jeg var fjortis, men har ikke satt meg inn i på langt nær alt man kan gjøre. Likeså er det mye jeg kan gjøre, men overhodet ikke har bruk for på hobbybasis. Du må kanskje belage deg på å bruke noen timer på å lære deg programmet, så om det er verdt det for deg, ja det kan bare du svare på :)

Endret av Fero
Skrevet

Skal du kjøpe Photoshop koster det flesk, men du er jo ikke nødt til å kjøpe det. Der får hver enkelt vurdere hvor de står i forhold til piratkopiering.

Når det er sagt synes jeg Photoshop er et godt arbeidsverktøy med uendelige muligheter. Ja, det tar litt tid å sette seg inn i de forskjellige verktøyene, men jeg er sikker på at du kan finne mange fine kurs på f.eks. youtube eller andre steder. Alt ettersom du ønsker videokurs eller et skriftlig et.

Jeg har brukt Photoshop på hobbybasis siden jeg var fjortis, men har ikke satt meg inn i på langt nær alt man kan gjøre. Likeså er det mye jeg kan gjøre, men overhodet ikke har bruk for på hobbybasis. Du må kanskje belage deg på å bruke noen timer på å lære deg programmet, så om det er verdt det for deg, ja det kan bare du svare på :)

Hva med photoshop elements, har du erfaring med det? Hadde ikke tenkt å kjøpe det nei..

Skrevet

Photoshop lightroom. men må kjøpes da. Og bildene må være i raw format. Fantastisk program når man lærer å bruke det. men det blir kanskje i det mest avanserte laget

Anonymous poster hash: d9169...a6d

Skrevet

Photoscape! Gratis, lett og bra :-)

Skrevet

Har ikke erfaring med PS Elements, så der kan jeg ikke uttale meg. Regner med det er endel enklere, for det er vel et gratisprogram med et begrenset utvalg av funksjoner? Tipper det holder til hobbybruk hvis du ikke har spesielle interesser innenfor foto og redigering.

Skrevet

Jeg har fått anbefalt et gratis program som heter Gimp

Skrevet

Jeg støtter hun over her som nevner Photoscape. Bruker det hele tiden. Enkelt, gratis og bra. :)

Anonymous poster hash: 83d2a...c2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...