Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 At jeg er alene med to barn, en i bh og en første året på skole. Jeg jobber 110% i tillegg til at jeg har noen oppgaver igjennom jobben og gjøre ett par dager i Mnd etter leggetid. Kommer jeg til å gå på en smell? Anonymous poster hash: 6545d...20c
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Kommer an på veldig mye det. Hvor mye barnefri har du? Hvor krevende er barna dine? Liker du jobben din godt? Har du noen sykdommer eller sliter psykisk? Har du familie og venner rundt deg? Anonymous poster hash: d7c69...9ee
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Det er jo selvsagt helt umulig å forutsi. Noen takler jo ikke en 100% stilling en gang før de går på en smell, mens andre kan ta i mye mer. Når det er sagt; det høres slitsomt ut og jeg ville definitivt vurdert om gevinsten gjorde det verdt å leve livet slik. Anonymous poster hash: 4bf37...4da
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Du, det avhenger av så mye.. personlighetstype, energinivå, får du trent noe i tillegg? Spiser du greit, sover du nok? Hvor krevende er jobben din? Hvor engasjert er du? Gir eller tar den summa summarum energi? Hvor krevende er omsorgsoppgavene dine? Har du god struktur i hjemmet? Er du ofte frustrert, utmattet, fortvilet, stresset? Det avhenger av så mange faktorer... hva føler du selv? Anonymous poster hash: 3bed7...2b9
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Har barna heletiden, den eldste sover over hos onkelen sin ca en gang hver andre Mnd etter hans ønske. Har barnepass da jeg er på jobb utenom Sfo og barnehagene åpningstid. Har slitt med spf tidligere, har dårlig immunforsvar så er ofte syk, men jobber alikavel. Er redd det en dag skal si pang! Det har jeg rett og slett ikke mulighet til! Er viktig at jeg kan være 200% tilstede da jeg har liten familie! Hi Anonymous poster hash: 6545d...20c
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Men eeelsker jobben min, og kunne stått der hele døgnet! Er bare redd det skal gå utover barna mine en dag! Jeg er svert engasjert og har vansker med å gi fra meg oppgaver, alt må gjøres på min måte og er svert strukturert! Hi Anonymous poster hash: 6545d...20c
Gjest Antarctica Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Kan du ikke knytte til deg et litt større nettverk som ikke er familie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå