Gå til innhold

Et lite dilemma.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min veninne og samboer skal gå fra hverandre. Huset ligger for salg nå. Det hun ikke vet, og ingen andre enn min mann og jeg vet, er at jeg skal skilles fra mannen min. Dette ble vi enige om for en ukes tid siden. Han skal beholde huset og jeg skal kjøpe meg en leilighet. Pga sykdom som gir meg problemer med trapper må jeg ha leilighet i 1.etg eller på bakkeplan. Disse leilighetene er det ikke mange av her.

Fant en på finn.no i går. Men nå nettopp fikk jeg en sms fra veninnen min. Hun ville jeg skulle gå inn på finn og si hva jeg mener om leiligheten. Den passet henne så bra, var bare kjøkkenet som hun MÅTTE gjøre noe med. Jeg har ikke svart på sms'en ennå. Vet ikke hva jeg skal svare henne. Leiligheten er perfekt for meg. Jeg trenger ikke bytte kjøkkenet heller da jeg synes det er helt greit.

Hva ville dere gjort om dete var i mitt sted?

Anonymous poster hash: f6947...be1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortalt henne sannheten. Det blir langt enklere i det lange løp.

Skrevet

Si sannheten, at du og mannen også skal skilles, og at du har interesse av den samme leiligheten.

Skrevet

Ja, du må nesten bare si det som det er. At den har du sett på du også, og hvorfor. Hun klarer vel å holde tett?

Skrevet

Da hadde jeg tatt  meg en tur over til henne og fortalt henne at dere skal skilles og at du faktisk også har interesse av denne leiligheten. :)

Lett som en plett!

Skrevet

Sannheten

Anonymous poster hash: 04f6b...ec0

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Dersom du fremdeles ønsker å kjøpe den leiligheten, så er det bare ett valg, og det er sannheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...