Gå til innhold

Totalt nedverdiget på Apotek1 i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er syk. Tipper det er mer enn bare lungebetennelse som plager han om dagen...Men til poenget. Han hadde bedt meg hente medisin til han i dag og han vet GODT at jeg hater å gå på apoteket. Mer usexy sted på jord finnes ikke. Men jeg tok meg sammen og tenkte at jeg skulle nå være den gode kone som gjorde sin syke og reduserte mann en tjeneste.

Hadde ikke rukket å klive ut av bilen før første melding kimte.

"Kjøper du en pakke stikkpiller mens du er der, vi er tom."

Hæææh, svarer jeg, vi trenger da ikke stikkpiller

"Kjekt og ha" lyder ny melding, "vi har jo småbarn i hus"

:o :O

Grrrr. Snappet til meg en pakke rumpepiller og nærmet meg kassen idet iphone skriker opp på nytt.

"Også en ny pakke Vermox." (Ja. Jeg har barn med småmark. Og lungebetent mann. Good times.)

Men i helvete da!

Også plutselig ringer det. Før nå kan ikke ektefelle nøye seg med å sms'e.

"Du, jeg trenger en ny tube hydrokortison. Jeg er tom for legens. Husker du å få med deg alt?"

Jeg kommer uansett til å bli totalt nedverdiget på apoteket i dag så jeg har liksom ikke mye å tape ved å brøle tilbake så alle hører. 

"Du skal ikke ha litt soppkrem også da, mens vi først er i gang? og kanskje litt analpulver for å liksom toppe det hele?!?!"

Neeeeeei. Det trenger han visst ikke.

Hmmmm. Gløtter bort mot intimproduktene. Kan jo ikke skade å ta en graviditetstest. Mensen er fashionably late.

Grrrrrrr. Nå går en hel butikk rundt og tror at jeg er en eksembefengt psyko med rumpekløe som har hatt sex.

Anonymous poster hash: 57f57...4d2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok

Anonymous poster hash: 3bf29...7d7
Skrevet

Chill out!

Wow, trur du må øve deg på å gå på apoteket. Det er ingen som bryr seg om hva du handler der...

Anonymous poster hash: eb690...6f4
Skrevet

Er du ikke helt frisk selv heller kanskje..?

Anonymous poster hash: 35948...27a

Skrevet

Ha ha skjønner at du prøver å være morsom, men dette ble for dumt .

Anonymous poster hash: d9b15...e5a

Skrevet

Fant den på facebook ;)

Skrevet

Alle har kropper kjære deg. Til og med Jesus hadde analkløe og eksem!

Skrevet

Fant den på facebook ;)

Du prøvde først å ta æren for den ved å ikke oppgi kilde og når ingen fant den særlig morsom skriver du dette.... ehhh.... spesielt

Skrevet

Mannen er syk. Tipper det er mer enn bare lungebetennelse som plager han om dagen...Men til poenget. Han hadde bedt meg hente medisin til han i dag og han vet GODT at jeg hater å gå på apoteket. Mer usexy sted på jord finnes ikke. Men jeg tok meg sammen og tenkte at jeg skulle nå være den gode kone som gjorde sin syke og reduserte mann en tjeneste.

Hadde ikke rukket å klive ut av bilen før første melding kimte.

"Kjøper du en pakke stikkpiller mens du er der, vi er tom."

Hæææh, svarer jeg, vi trenger da ikke stikkpiller

"Kjekt og ha" lyder ny melding, "vi har jo småbarn i hus"

:o :O

Grrrr. Snappet til meg en pakke rumpepiller og nærmet meg kassen idet iphone skriker opp på nytt.

"Også en ny pakke Vermox." (Ja. Jeg har barn med småmark. Og lungebetent mann. Good times.)

Men i helvete da!

Også plutselig ringer det. Før nå kan ikke ektefelle nøye seg med å sms'e.

"Du, jeg trenger en ny tube hydrokortison. Jeg er tom for legens. Husker du å få med deg alt?"

Jeg kommer uansett til å bli totalt nedverdiget på apoteket i dag så jeg har liksom ikke mye å tape ved å brøle tilbake så alle hører.

"Du skal ikke ha litt soppkrem også da, mens vi først er i gang? og kanskje litt analpulver for å liksom toppe det hele?!?!"

Neeeeeei. Det trenger han visst ikke.

Hmmmm. Gløtter bort mot intimproduktene. Kan jo ikke skade å ta en graviditetstest. Mensen er fashionably late.

Grrrrrrr. Nå går en hel butikk rundt og tror at jeg er en eksembefengt psyko med rumpekløe som har hatt sex.

Hahaha!!😂😂

Lo høyt av den siste settningen der!

Omtrent sånn jeg følte meg på slutten av svangerskapet da jeg kjøpte cannesten, hemoridekrem, voltarolsalve og lusekur!! (Bhg til minsten hadde et stort problem med lus, så jeg tenkte det var greit å ta en kur på han)

Vil ikke tenke på hva de trodde om meg da..😮

Anonymous poster hash: f8cd0...ad6

Skrevet

Fant den på facebook ;)

Du prøvde først å ta æren for den ved å ikke oppgi kilde og når ingen fant den særlig morsom skriver du dette.... ehhh.... spesielt

Ehhh...nei :) fant den på fb ;)

Skrevet

Alle har kropper kjære deg. Til og med Jesus hadde analkløe og eksem!

Tilogmed jesus faktisk! 

Skrevet

Etter å ha lest overskriften tenkte jeg at det sikkert var en som jobbey der som hadde vært slem eller noe.

Du kjøper smertestillende og annet medisin til barn og føler deg totalt nedverdiget??

Hehee litt målløs jeg nå

Anonymous poster hash: 35f60...901

Skrevet

Jeg forstår heller ikke helt... Er jo på Apoteket man får medisiner og er vel ikke akkurat første gangen de som jobber der gir ut både analkremer stikkpiller og slike ting?

Hhhhmmmmmmm... Synes dette ikke var noe spes morsomt lesestoff jeggjesp!

Anonymous poster hash: a7981...39b

Skrevet

Jeg forstår heller ikke helt... Er jo på Apoteket man får medisiner og er vel ikke akkurat første gangen de som jobber der gir ut både analkremer stikkpiller og slike ting?

Hhhhmmmmmmm... Synes dette ikke var noe spes morsomt lesestoff jeggjesp!

Anonymous poster hash: a7981...39b

Nå MÅ du ta deg en time på øyet! Utrolig slitsomt at du gjesper deg gjennom alle trådene.

Og til hi, sorry, men dette var ikke særlig morsomt om det var hensikten.

Når man er på apotek kjøper man som regel remedier til kroppen. Lite humor i det.

Anonymous poster hash: b020d...e16

Skrevet

Nå må du gå et annet sted med den stikkpillefetisjen din!!!

Anonymous poster hash: c9b50...417

Skrevet

Noe så kleint og dumt. Du er flau nå? Over å ha skrevet dette?

Anonymous poster hash: e9c7f...865

Skrevet (endret)

Jeg er i utgangspunktet veldig glad i apotek - særlig i utlandet :) Morsomt å lese på alle tuber og bokser.

Når det er sagt, apoteket er helt klart en arena for nedverdigelser og offentlige ydmykelser.

Jeg skulle jeg for ikke lenge siden kjøpe en tube glidekrem (Flaut!). Endte opp med full kurv og varer for neste. 500 kr. for å kamuflere den stakkars lille tuben. Jeg kjøpte plaster, paracet, vaskeservietter til baby, økologiske (!) sminkekoster, ansiktsvask og diverse annet. Da jeg kom til kassen kikket ikke hun som ekspederte meg på det jeg hadde kjøpt en gang.

Har også en ydmykende opplevelse da jeg spurte etter ganske "Morgenen etter"-pille (i England kalles "Angrepillen" for "The Morning After-pill").

Glemmer heller aldri da jeg kjøpte hemoridekrem og brukte et kvarter på å forsikre en lett forvirret apotek-mann at den skulle brukes mot poser under øynene og ikke i stumpen :P

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Jeg er i utgangspunktet veldig glad i apotek - særlig i utlandet :) Morsomt å lese på alle tuber og bokser.

Når det er sagt, apoteket er helt klart en arena for nedverdigelser og offentlige ydmykelser.

Jeg skulle jeg for ikke lenge siden kjøpe en tube glidekrem (Flaut!). Endte opp med full kurv og varer for neste. 500 kr. for å kamuflere den stakkars lille tuben. Jeg kjøpte plaster, paracet, vaskeservietter til baby, økologiske (!) sminkekoster, ansiktsvask og diverse annet. Da jeg kom til kassen kikket ikke hun som ekspederte meg på det jeg hadde kjøpt en gang.

Har også en ydmykende opplevelse da jeg spurte etter ganske "Morgenen etter"-pille (i England kalles "Angrepillen" for "The Morning After-pill").

Glemmer heller aldri da jeg kjøpte hemoridekrem og brukte et kvarter på å forsikre en lett forvirret apotek-mann at den skulle brukes mot poser under øynene og ikke i stumpen :P

Hahah.. Jeg elsker også apoteket i utlandet :P Når jeg og kjæresten reiser noen plasser så er det obligatorisk og handle inn masse forskjellig på apoteket! 

Og neste gang du er i Hellas så anbefaler jeg å kjøpe nesespray der og bepanthol krem ;) 

Skrevet

Hahah.. Jeg elsker også apoteket i utlandet :P Når jeg og kjæresten reiser noen plasser så er det obligatorisk og handle inn masse forskjellig på apoteket!

Og neste gang du er i Hellas så anbefaler jeg å kjøpe nesespray der og bepanthol krem ;)

Det er notert :)

Tyske apotek er også flotte. De har bl.a. en sensasjonell fotpleieserie som heter Allgäuer Latschenkiefer (lukter Wunderbaum, men føttene blir såååå myke).

Skrevet

Selvfølgelig lager de produkter som prevensjon, glidekrem, hemorroidekrem o.l. for å plage og torturere folk!

Anonymous poster hash: 9ed34...47d
Skrevet

Husker jeg stod i kø på apoteket i Sverige. Foran meg står det en kjekk ung gutt, dama bak kassa snakker veldig høyt, så sier hun: denne klamydia testen er sikker, men jeg anbefaler deg og ta en tur til legen for sikkerhets skyld.

Gutten ble jo så rød, fikk skikkelig vondt av han. Huff.

Da har man rett til å bli flau.

Anonymous poster hash: 9fbc9...1ad

Skrevet

Ehm?

Du overlever nok!

Anonymous poster hash: 144ee...420

Skrevet

Facebook eller ikke.. Du (eller hvem det nå var) ydmyket vel heller deg selv.. Det eneste jeg synes er ille å kjøpe er lusemiddel. Og potetgull..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...