Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Over hva som skrives her inne ?Flere av dere har sikkert vært på dette forumet i årevis, men det later til at dere er blottet for tanken at forumet får nye medlemmer hver dag. En stakkar blir jo regelrett høvlet ned om det skrives et innlegg det er skrevet om før. Skjerp dere ! Og hvorfor i all verden klikker dere dere inn på de trådene som inneholder tema dere har lest og er lei? Tror flere av dere har store psykiske problemer. Anonymous poster hash: 17ded...d01
catchbaby Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Jeg synes også det er mye skitsnakking her til andre.Direkte ufine kommentarer og ikke minst usaklige kommentarer.Nå skal det sies at det kommer en del tullete innlegg også, men det er jo ikke sånn at man MÅ svare på noe som helst her inne, med mindre jeg vil. Og jeg mener at hvis man ikke har noe konstruktivt å komme med, så burde man heller la være. Og ikke forsurne hele dette forumet med sleivspark og dritt.Er ganske sjokkert over hva enkelte her inne får seg til å skrive til andre.
Von Hertelhofen Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Tror flere av dere har store psykiske problemer. Anonymous poster hash: 17ded...d01 Stein i glasshus...
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Se der ja, der har vi en av dere ;-) Anonymous poster hash: 17ded...d01
catchbaby Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Tror flere av dere har store psykiske problemer. Anonymous poster hash: 17ded...d01 Stein i glasshus... Du har et poeng. Søren at ikke jeg så det med en gang. Hva skjedde med høfligheten...
sug lut Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Over hva som skrives her inne ?Flere av dere har sikkert vært på dette forumet i årevis, men det later til at dere er blottet for tanken at forumet får nye medlemmer hver dag. En stakkar blir jo regelrett høvlet ned om det skrives et innlegg det er skrevet om før. Skjerp dere ! Og hvorfor i all verden klikker dere dere inn på de trådene som inneholder tema dere har lest og er lei? Tror flere av dere har store psykiske problemer. Anonymous poster hash: 17ded...d01 Dette er vi i hvert fall lei av. For ikke å snakke om folk som ikke klarer å skrive en skikkelig overskrift så man vet hva man skal unngå.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Det er helt klart noe i det du skriver.. Jeg har vært her og lest og lest i månedsvis nå og har også skrevet noen småting i ny og ne. Men jeg kjenner sterkt på at jeg skal være veldig forsiktig med hva jeg skriver og ihvertfall ikke forvente en viss type svar (støtte, latter, genuine råd osv.) - for det slår nesten alltid feil. Det er tydeligvis mange uskrevne regler jeg enda ikke kjenner her inne.. Og jeg har brent meg nok nå til å ligge svært lavt. Føler også at det er to typer folk her (eller to ulike modus folk havner i avhengig av utvikling/tema på tråden?) Noen ganger møter man omsorgsfulle, intelligente mammaer som virkelig kan gi hjelp, trøst og råd når man trenger det (det er jo ofte virkelige dilemmaer og svært såre situasjoner som utløser behovet for å skrive her inne) og dette kjennes veldig fint, som å ha et litt utvidet nettverk av støtte, en reell bonus i hverdagen. Men så har man andre typer innlegg/tråder/settinger, for eksempel hvis man klarer å formulere seg bittelitt uklart eller utenom det som er akseptert/normalt/'interessant nok', og da kjennes det som et rent sjansespill hvordan tråden kommer til å ende og hvilke reaksjoner man risikerer å få. Har sjelden opplevd så mye negativitet og 'klikkete'/utestengende atferd som her inne. Heldigvis har det ikke rammet meg direkte i noen særlig grad, men jeg blir ofte sjokkert og mister troen på menneskeheten når jeg leser mye av det som foregår her inne. Og holder derfor ofte tilbake egne tanker fordi risikoen og følgene av å skrive noe feil kan bli voldsomt store og vonde. Da kjennes det som siste året på barneskolen her inne - og det er en forferdelig ekkel følelse, spesielt når man skulle tro at de fleste voksne mammaer vet bedre og har evnen til å tenke mer rasjonelt og være mer medmenneskelig enn 12-13-årige jenter. Anonymous poster hash: a959b...341
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 Det er klart at man ikke behøver å hugge hodet av nye medlemmer ved første og beste anledning, men det går an for nevnte medlem å bruke nevnte hode først. Leser jeg spørsmål som "Er det normalt å måtte bære på babyen hele tiden? H*n er 5 uker." "Kan jeg være gravid?" Tenker jeg at HI enten er lat eller mindre belest. Det går an å google ting før man spør om alt mellom himmel og jord. Slik som hun som spurte om tollgrensa fremdeles var 200kr. Hun klarte nemlig ikke finne ut av dette selv. Seriøst, kvinne? Klarer du i det hele tatt å tørke deg i rumpa selv? Det finnes forøvrig også en søkefunksjon i forumet, som man ved middels hjernekapasitet burde klare å betjene helt på egenhånd. Anonymous poster hash: ca071...4aa
Gjest Antarctica Skrevet 22. mars 2014 #9 Skrevet 22. mars 2014 (endret) Er ikke helt sikker på om kollektiv kjefting på "dere, altså!" er så fruktbart. Men, med fare for å falle i samme kategori som dem HI er sur på - dette har også vært sagt og skrevet 150 ganger. Tror vel man selv må velge hvor mye man vil legge i det, hvor mye man vil la seg berøre og hvor viktig et forum skal få være i ens liv. Endret 22. mars 2014 av Pashla&pashlingene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå