Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Jeg har ett barn og hun blir snart 2 år. Drømmen min er ett barn til med ikke så altfor stor aldersforskjell. Da tenker jeg at prøvingen på nr 2 burde begynne ganske raskt. Men problemet er at jeg er arbeidsledig. Jeg er nettopp ferdig i et vikariat og selv om jeg har søkt ny jobb lenge har jeg ikke hatt lykken med meg ennå. Hva hvis jeg blir gravid nå? Hadde dere prøvd og satset på at dere fikk jobb snart? Kanskje jeg til og med får jobb og allerede er langt på vei, eller ikke får jobb i det hele tatt... Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 28249...a1a
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Hadde dere latt være å prøve? HI Anonymous poster hash: 28249...a1a
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #3 Skrevet 22. mars 2014 Jeg har blitt gravid nå før jeg rakk å komme i ny jobb. Nå har jeg bare 4 mnd igjen og har ikke funnet noen stillinger av interesse. Sånn er det bare. Blir nok ikke noe jobb på meg nå før den i magen begynner i barnehagen. Blir mindre barnetrygd, men sånn er livet. (gikk hjemme med nr 1 rett ør dette) Anonymous poster hash: 09125...ef8
overlord Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Nei, ville ha ventet til jeg hadde jobb. Er ikke hjelp i å få barn om man ikke kan forsørge dem.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Jeg hadde ikke tatt sjansen før jobb var i orden. Men det spørs jo helt på økonomien deres. Anonymous poster hash: e1402...5b1
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Jeg ville absolutt ha ventet til jeg hadde fått jobb. Det gjør alt lettere, ikke bare rent økonomisk, men også er det mindre stress når man har en trygg situasjon og slipper de kjipe intervjuene der man enten må satse på at arbeidsgiver ikke ser en liten kul på magen, eller må fortelle at man er gravid om det er så tydelig. Anonymous poster hash: c75d9...6f8
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Vet ikke om du har utdannelse? Kanskje det kunne passet fint å studere litt mens du går hjemme med barn? Det har jeg gjort i noen år nå. Snart master i boks. Veldig greit å kunne studere og ha en fleksibel hverdag mens man har små barn. Så begynner jeg med lengre arbeidsdager når barna er større. Anonymous poster hash: 37c4d...612
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 Nei, ville ha ventet til jeg hadde jobb. Er ikke hjelp i å få barn om man ikke kan forsørge dem. De fleste som velger når de vil ha barn kan vel forsørge dem uansett. Man har jo ofte en ektefelle med inntekt. Anonymous poster hash: 09125...ef8
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #9 Skrevet 22. mars 2014 Jeg var i samme situasjon og ventet. Anonymous poster hash: 3f33e...ec7
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #10 Skrevet 23. mars 2014 Jeg var i sammen situasjon..Har høyre utdanning og litt erfaring men klarte ikke få meg jobb en periode.. Var sa desperat etter å få jobb men ingen mulighet..DA bESTEMTE jeg meg at livet skal gå videre..ble gravid men nr 2 og klarte å få meg en jobb da jeg var 12 uker på vei...Stillingen ble utlyst og jeg fikk den fast da jeg var circa 18 uker på vei..Ingen viste at jeg var gravid... La meg si det sånn...dette er drømmejobben jeg snakker om... Hvi jeg var deg vile jeg ha kjørt på og satset på at alt ordner seg.... Anonymous poster hash: 40917...d8f
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #11 Skrevet 23. mars 2014 Jeg ble gravid mens jeg var i et engasjement som stadig ble forlenget med 1-2 mndr av gangen. Hadde søkt andre jobber en stund uten napp. Så fikk jeg vite at jeg etter neste mnd ikke lengre ville få forlengelse. Hadde et jobbintervju da jeg var 10 uker, sa at jeg var gravid og fikk ny jobb. Vi hadde prøvd lenge å bli gravid og da vi begynte prøvingen hadde jeg fast jobb. For oss var det ikke noe alternativ å stoppe opp prøvingen pga jobbsituasjonen min endret seg. Det var et så stort ønske og gikk ut over hele min livskvalitet så vi valgte bare å tenke at det ordner seg. Og det gjorde det jo. Men det hadde nok ordnet seg økonomisk om jeg ikke hadde fått jobb og.. Anonymous poster hash: b196b...acc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå