Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #1 Skrevet 22. mars 2014 Jeg mener det, men jeg når ikke frem, spesielt siden han får støtte av sin mer veloppdragne venn. Jeg snakker om raping, rapene kommer ofte og de er høye, ekkelt. Også er det spytting. Han røyker, og røyken gjør sitt til at han har mye slim i halsen, som han hoster opp og spytter ut. Selv naboene reagerer, han spytter overalt hvor han går. Banning, han har et grovt språk og banneordene kommer hvert femte minutt, uten at han merker det. Nå har ungen tatt etter og jo, han synes det er fælt å høre på en 4-åring som banner, men har ikke planer om å skjerpe seg. Han har jo selvfølgelig mange fine kvaliteter også, men dette er ting som plager meg og han vet det. Anonymous poster hash: de670...9df
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #2 Skrevet 22. mars 2014 Min mening: Spytting er ok der det ikke er fast dekke, men ikke innendørs eller ute der det er asfalt ol. Raping er ok så lenge det skjer naturlig, men ikke provosert og ikke framprovosere. Banning er noe man bør kunne og beriker språket hvis det brukes med forsiktighet, men det er en stor uting om det brukes ukritisk og for ofte. Anonymous poster hash: 246df...f72
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Har vi samme mann tro? Anonymous poster hash: 98e3a...dd1
Influences Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Hørtes jo ut som en skikkelig drømmeprins det der hehe...
Gjest Antarctica Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Dannelse er et tøyelig begrep. Men disse tingene (spytting og raping) er ting man gjør i ENEROM. Unntak: ekstremt friluftsliv, på fjellturer, skiturer osv, da kan man spytte litt i snøen. Tannlegestolen, såklart. Hos legen eller på sykeleiet med magetrøbbel, da kan man rape, men ellers skal rapen være lydløs. Banning gjør man når man har beregnet sitt publikum nøye (ikke barn, fremmede, bestemødre o.l til stede. Bare gode kompiser i uformelt samvær.) Unntak: når hammeren treffer fingeren i stedet for spikeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå