Gå til innhold

Er dette virkelig helt krise ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppslag i lokalavisen, og storm på Facebook.

Er det virkelig så ille ?

I fjor var det en mann/gutt i bar overkropp på fremsiden - hørte ikke noe da.

http://www.ba.no/nyheter/article7242537.ece

Jeg mener damer på slutte å fremstille seg som ofre i enhver sammenheng.

Anonymous poster hash: 47b86...f99
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ein viss skilnad på menn i bar overkropp og topplause kvinner, men om menn vil reagere på bar overkropp, så får dei gjeredet.  Eg er lei av at nakne damer skal brukast for å selje ting, og har ærleg tala alltid syntes det ser litt smaklaust ut og.

Skrevet

Det er jo ein viss skilnad på menn i bar overkropp og topplause kvinner, men om menn vil reagere på bar overkropp, så får dei gjeredet.  Eg er lei av at nakne damer skal brukast for å selje ting, og har ærleg tala alltid syntes det ser litt smaklaust ut og.

Joda, reklamebransjen har blitt sånn. Men jeg synes jeg ser dette overalt, uten å reagere. Hvorfor skiller akkurat dette bilaget seg slik ut at det blir ramaskriv og medieoppslag?

Anonymous poster hash: 47b86...f99

Skrevet

Jeg er så lei all den her seksualiseringen av damer...

Skrevet

Krise vet jeg ikke om det er, men nyskapende og spennende er det ihvertfall ikke.

Skrevet

Men hvorfor har damene bar overkropp mens gutta ikke har det?? Veldig merkelig....

Skrevet

Hverken krise eller spennende. Synes den er drita kjedelig og blir bare provosert fordi dette er så oppbrukt.

Anonymous poster hash: f1392...fa9

Skrevet

Dette var ikke ille i det hele tatt.

Ja, det er to bare overkroppen. Men det er ikke 1/4 pupp som viser en gang, det er ryggen deres vi ser. Hva er forskjellen på en damerygg og en mannerygg? Ikke fullt så hårete kanskje?...

Er det noe som er kvinneundertrykkende, så er det når andre kvinner benytter en hver anledning til å dra frem sexualiseringskortet.

Denne forsiden var helt kurant i mine øyne.

Anonymous poster hash: 38f55...e58

Skrevet

Jeg ser virkelig ikke problemet..

Anonymous poster hash: 85693...953

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...