Gå til innhold

hvilken grøt starter dere med?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden de to andre var små, og jeg husker at de ble så harde i magen av en spesiel type- mon tro om det var mais eller ris grøten..?

 

Hvilken er "vanlig" å begynne med i disse tider, og hvilke merke?



Anonymous poster hash: 8012c...311
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holle hirsegrøt. Jeg blandet med litt sviskepure for smakens og lagene skyld.

Skrevet

Begynte med risgrøt. De ble litt harde magen begge mine så hadde i litt sviskemos eller annen fruktmos.

 

Anonymous poster hash: a89f0...644

Skrevet

Havregrøt med ris og hvete, nestle. Blanda med sviskepure slik at den kjem ut att også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...