Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Lenge siden de to andre var små, og jeg husker at de ble så harde i magen av en spesiel type- mon tro om det var mais eller ris grøten..? Hvilken er "vanlig" å begynne med i disse tider, og hvilke merke? Anonymous poster hash: 8012c...311
Von Hertelhofen Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Holle hirsegrøt. Jeg blandet med litt sviskepure for smakens og lagene skyld.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #4 Skrevet 22. mars 2014 Begynte med risgrøt. De ble litt harde magen begge mine så hadde i litt sviskemos eller annen fruktmos. Anonymous poster hash: a89f0...644
☆☆☆ Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Havregrøt med ris og hvete, nestle. Blanda med sviskepure slik at den kjem ut att også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå