Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Er det ikke rart? Jeg har aldri falt for pene, vellykkede gutter og menn slik jeg oppfattet mine venner gjorde, men i tillegg til min kjære samboer gjennom 14 år, så har jeg "falt" for spesielt tre ulike menn som jeg kjenner profesjonelt. Synes det virker som de liker meg også. Er 100% trofast og nyter bare dette lille crushet litt i smug, men synes bare det er så rart at noen få har den (sterke) effekten på meg. Møtte den ene igjen etter ni år, og det bare boblet i meg! Vi snakket ikke sammen en gang - kun blikk og smil og så var det nok en gang gjort. Flere som har det sånn? Anonymous poster hash: 02235...490
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Jaaaa! Har det slik med to stk... er også trofast, men kjenner sommerfugler. Kemien bareeer der;) Anonymous poster hash: be45d...ef5
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Har også opplevd det med et par stk.. Godt å se at det ikke bare er meg. Anonymous poster hash: 9320a...1bd
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Pjuh. Godt å ikke være alene om det. HI Anonymous poster hash: 02235...490
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Lettet her og at flere har følelser for de rundt seg. Tror virkelig alle de som synes det er så fælt at man dagdrømmer litt, at deres menn aldri titter etter en dame på gaten? Må le litt når mannen min gjør det, noen ganger er det kvinner som viser åpenlyst at de like ham. Synes det bare er godt å se at en sliten småbarnsfar har draget Anonymous poster hash: 60494...ca2
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Har vært småbetatt av et par andre da jeg og samboeren hadde dårlige perioder, men selvfølgelig aldri vært utro eller flørtet. Heldigvis så er det aldri noen andre enn samboeren som noen gang har vært forelsket i meg, så har aldri hatt dilemmaet med masse følelser. Anonymous poster hash: d593e...7c4
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Helt vanlig. og mannen din har det sikkert på samme måte han også Anonymous poster hash: 82fbc...18f
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 Den ekte gode kjemien som bare oppstår mellom mennesker tror jeg ikke kommer ofte. Man kan ha grei kjemi og komme godt overens med de fleste, men det sterke kjemien den kjenner jeg ikke med mange, verken kvinner eller menn. Har også en jeg er veldig betatt av nå. Aldri noe jeg har lagt opp til. Var en jeg syns var helt uinteressant før jeg ble jeg kjent med han. Jeg vet ikke om han føler at han har god kjemi med meg, men det tror jeg. Likevel, vi har begge egen familie, så det blir ikke noe mer enn bare god kjemi og godt kollegialt vennskap Anonymous poster hash: 48c2b...690
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå