Gå til innhold

mannfolk og fotball

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere med fotballidiot til samboer/ektemann? Som ikke kan planlegge helger særlig, pga at det er en kamp som spilles?

Visste at han hadde et lag han fulgte med, men at det var så ille at han ikke kan gjøre noe en helg (reise bort etc) pga en kamp lørdag ettermiddag. ..

Blir litt frustrert innimellom. ...

Anonymous poster hash: 8f0ea...4a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det flere med fotballidiot til samboer/ektemann? Som ikke kan planlegge helger særlig, pga at det er en kamp som spilles?

Visste at han hadde et lag han fulgte med, men at det var så ille at han ikke kan gjøre noe en helg (reise bort etc) pga en kamp lørdag ettermiddag. ..

Blir litt frustrert innimellom. ...

Er da ikke bare mannfolk som er sånn! 

Har mange ganger sett oppgitte veninner når jeg forteller at jeg ikke kan bli med på ting pga fotballkamper:P

Skrevet

Hehe....;-)

Skrevet

Har noen venninner som er fotballgærne jeg og. Ser gjerne fotball selv men helst på pub med en øl;-)

Skrevet

Ja, vet nøyaktig hvordan du har det! Veldig irriterende!

Skrevet

He he, jeg har jekket meg masse ned, for det hjelper femilielivet veldig lite at begge foreldre er asosiale i helgene.

Så jeg lar mannen styre sitt løp. Vi blir nok å planlegge dåp ut i fra når United spiller ;-)

Skrevet

JA! Heldigvis har vi en bindende avtale på at ting som bursdager, konfirmasjoner og familieferier går foran fotball. Uansett.

Skrevet

Åh ja..

Liker fotball selv også, men når vi stiftet familie så trappet jeg ned, hehe.

Min mann får se alle kampene til sitt hjertelag, uten diskusjoner.

Andre kamper må han gjerne se om det passer sånn, men vi legger ikke opp livet etter det.

Husker han var så frustrert en gang vi måtte i konfirmasjon når det gikk en avgjørende kamp for hjertelaget.

Han prøvde iherdig å slippe unna konf, men DER går min grense altså..

Anonymous poster hash: 8ee18...554
Skrevet

Jeg har sagt at favorittlaget er greit, alle kamper. Så fremt det ikke er noe spesielt som skjer. Men i sommer er det vm og finalen spilles midt i min ferie (har kun 2 uker i sommer) og da kan vi ifølge han ikke reise før etter den er spilt. ... så nå vurderer jeg å pakke bilen, ha med telt og kjøre sørover til Stavern og være der mens han sitter foran tv hjemme....

Trodde jeg var tvslave men bor sammen med en som er verre:p

Skrevet

Jeg har sagt at favorittlaget er greit, alle kamper. Så fremt det ikke er noe spesielt som skjer. Men i sommer er det vm og finalen spilles midt i min ferie (har kun 2 uker i sommer) og da kan vi ifølge han ikke reise før etter den er spilt. ... så nå vurderer jeg å pakke bilen, ha med telt og det 1 åringen trenger og kjøre sørover til Stavern og være der mens han sitter foran tv hjemme....

Trodde jeg var tvslave men bor sammen med en som er verre:p

Skrevet

La menn være menn ;-)

Les vi menn :)

Jeg unner mannen min de kampene han vil se. Og det blir jo en del selvsagt, men går helt fint. Jeg kan jo alltids lese et blad.

Sjelden kampene faller sånn at det er under en bursdagsfeiring eller lignende. Men hvis det skulle skje stoler jeg på at han er voksen nok til å prioritere rett :P

Skrevet

Jeg er fotballfanen i familien:) planlegger helger ut i fra kamp, så langt det lar seg gjøre. Hender jeg tar opp kamper, holder meg unna nyheter, og ser den når vi kommer hjem. Jeg legger også bursdager til tider som ikke krasjer med kamp.

Min samboer er ikke spesielt fotballinteressert, så vi kan gjerne bytte:)))

Skrevet

Skjønner ikke hva det er menn synes er så spennende med noen smågutter som løper etter en ball i 45 minutter. Ingenting som skjer, ingen utfordringer. Bare... løper etter en ball. Det er så kjeeeeeeedelig!!!

Anonymous poster hash: b6d75...982

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...