Gå til innhold

Siste utblåsning fra blogger Heitmann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ivrig følger av bloggen hennes, ja litt flaut egentlig,men det er kun for og få et innblikk i det hun klarer og lirke av seg, og tilbakemeldingen hun får igjen. Jeg skal ikke snakke nedverdigende om henne, men dama burde jo strengt tatt vært beskyttet mot seg selv! Lurer på om hun virkelig er slik i virkeligheten, eller om bloggen er et eneste stort skuespill, selv om at jeg begynner og få mine tvil! Jeg syntes så inderlig synd på barna hennes jeg, tenk hva de kommer til å gå igjennom når de blir større, huff :-(

Anonymous poster hash: 52337...6f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjelder utblåsningen da? og NEI, jeg klikker meg IKKE unn for å se

Anonymous poster hash: 738d6...9f9
Skrevet

Ikke jeg heller.

Anonymous poster hash: 4b50b...29d
Skrevet

Dårlig reklame-forsøk :P

Skrevet

Hva gjelder utblåsningen da? og NEI, jeg klikker meg IKKE unn for å se Anonymous poster hash: 738d6...9f9

Burde ikke gjort det selv heller, jeg vet, og er vel en skaptitter :-( nok en gang skjeller hun ut andre mennesker, er frekk og kommer med påstander!

Skrevet

Dårlig reklame-forsøk :P

I wish ;-)

Skrevet

Hun skrives i korte trekk at alle drittslengerne på bloggen bare er misunnelige på det livet hun lever. Kun et fåtall jenter har mulighet til å leve Rannveigs glamorøse liv må vite. Knegg.

Anonymous poster hash: 1f3ed...b95
Skrevet

Aner ikke en gang hvem dama er, jeg. Og det høres faktisk like greit ut! ;)

Gidder ikke følge slike blogger eller logge meg inn på dem.

Anonymous poster hash: b1dc4...24a
Skrevet

Jeg endte opp på institusjon og trodde jeg var skikkelig tøffing! Men etterhvert som jeg avvennet meg denne "tøffe" innstillingen jeg hadde fra min hjemplass, så avvennet jeg meg banningen i annenhvert ord, jeg fant ut at det ikke var "livet" å være dritungs hver jævla helg, og jeg fant ut at det er bedre å være anstendig!

Så bra at hun er blitt anstendig. :)

Anonymous poster hash: 089a0...744
Skrevet

Jeg endte opp på institusjon og trodde jeg var skikkelig tøffing! Men etterhvert som jeg avvennet meg denne "tøffe" innstillingen jeg hadde fra min hjemplass, så avvennet jeg meg banningen i annenhvert ord, jeg fant ut at det ikke var "livet" å være dritungs hver jævla helg, og jeg fant ut at det er bedre å være anstendig! Så bra at hun er blitt anstendig. :)Anonymous poster hash: 089a0...744

Hun ser ikke engang selv hvor gale det er!

Skrevet

Gjennomtrekk?? Men utrolig underholdende. Ler meg skakk. Gleder meg til merkeklærinnlegget hennes kommer på tv neste torsdag. Folk som kjøper klær på HM/Cubus er jo ikke glad i ungene sine😉. Må være kjedelig å være så ung og bitter.

Anonymous poster hash: 14767...279

Skrevet

Gjennomtrekk?? Men utrolig underholdende. Ler meg skakk. Gleder meg til merkeklærinnlegget hennes kommer på tv neste torsdag. Folk som kjøper klær på HM/Cubus er jo ikke glad i ungene sine. Må være kjedelig å være så ung og bitter. Anonymous poster hash: 14767...279

Ja det er underholdene, men igjen så syntes jeg så synd på barna hennes!

Skrevet

Gjennomtrekk?? Men utrolig underholdende. Ler meg skakk. Gleder meg til merkeklærinnlegget hennes kommer på tv neste torsdag. Folk som kjøper klær på HM/Cubus er jo ikke glad i ungene sine. Må være kjedelig å være så ung og bitter.

Anonymous poster hash: 14767...279

Akkurat den kles-greia har jeg lest og der skriver hun jo faktisk at mesteparten er fra H&M...

Skrevet

Utrolig mye dritt den dama får. Synes det er imponerende og sterkt at hun i det hele tatt holder ut!
Jeg er uenig i mange av meningene hennes, og ja til tider legger hun opp til mye dritt sjøl, men jeg ser også vanvittig mye ufortjent "hat" som hun selv kaller det. Tenk at folk lar seg provosere så innmari av ei ung, blond frøken fra Alta. Hun har rett og slett blitt en lovlig skylligbøtte. Det er liksom lov å hetse Rannveig Heitmann fordi hun er som hun er. Hmmf...Selvom hun mener mye om mange og for å være en god mor må du gjøre ditt og datt, hvis ikke så..bla bla bla så er faktisk ikke dere som kommenterer dritt tilbake det spott bedre. Dere gjør jo det samme :P Festlig. Trur Rannveig har skjønt det!

Anonymous poster hash: db4aa...909
Skrevet

Så slemme dere er da.. Hun har akkurat blitt bedratt av mannen sin, og blir nå alenemor til 2 små barn.
Synes dama er en flott mor, og hun er tøff som pokker !

Gjest Antarctica
Skrevet

Dette er bare, bare trist på så utrolig mange måter.

Skrevet

Jeg synes ikke hn er særlig tøff. Hun tar utrolig mange dårlige valg som får henne og barna hennes opp i ugunstige situasjoner. Er det tøft? Nei, ikke særlig tøft.

Det er ikke tøft å knulle en fyr man aldri har møtt før, det er ikke tøft å slå til en av barnas far, det er ikke tøft å drasse ungen med seg over hele landet, det er ikke tøft å bli smelt på tjukka med en man ikke kjenner, det er ikke tøft å ikke ha utdannelse, det er ikke tøft at hun slenger dritt og mobber venninnene sine, det er ikke tøft å vise seg frem i nettoen i mannfolkblad og det er ikke noe tøft ved å være alenemor med to ulike fredre i en alder av 20 år.

Hun har tatt MANGE dårlige valg. Det må hun betale prisen for.

Anonymous poster hash: 49b93...9d0
Skrevet

Jeg synes egentlig ikke at dere som hetser henne er det spor bedre jeg da...

Jeg er ikke noe fan eller alltid enig med henne..men bein i nesa,det har hun!!

Skrevet

Hun fremstår ikke akkurat som intelligent, men virker som en veldig gid mor som bare vil det beste for barna sine. Men ja, jeg syns det er utrolig underholdende med alle de lite reflekterte innleggene sine. Og jeg syns ikke de som kler seg halvnakne foran kamera er de beste rollemodellene for barna sine. Uansett trist når barn ikke går vokse opp med både far og mor da. Og de må få kred for å prøve å få det til, siden det bare var ons.

Skrevet

Utrolig mye dritt den dama får. Synes det er imponerende og sterkt at hun i det hele tatt holder ut!Jeg er uenig i mange av meningene hennes, og ja til tider legger hun opp til mye dritt sjøl, men jeg ser også vanvittig mye ufortjent "hat" som hun selv kaller det. Tenk at folk lar seg provosere så innmari av ei ung, blond frøken fra Alta. Hun har rett og slett blitt en lovlig skylligbøtte. Det er liksom lov å hetse Rannveig Heitmann fordi hun er som hun er. Hmmf...Selvom hun mener mye om mange og for å være en god mor må du gjøre ditt og datt, hvis ikke så..bla bla bla så er faktisk ikke dere som kommenterer dritt tilbake det spott bedre. Dere gjør jo det samme :P Festlig. Trur Rannveig har skjønt det! Anonymous poster hash: db4aa...909

Hæ?......

Anonymous poster hash: d2c65...7f1

Skrevet

Hun fremstår ikke akkurat som intelligent, men virker som en veldig gid mor som bare vil det beste for barna sine. Men ja, jeg syns det er utrolig underholdende med alle de lite reflekterte innleggene sine. Og jeg syns ikke de som kler seg halvnakne foran kamera er de beste rollemodellene for barna sine. Uansett trist når barn ikke går vokse opp med både far og mor da. Og de må få kred for å prøve å få det til, siden det bare var ons.

Heh, godt poeng det altså. Hun mener egentlig ingenting, hun bare skriver noe.. For hun skriver at hun skal være en rollemodell, og så poserer hun for manneblader.

Anonymous poster hash: d2c65...7f1

Gjest Pusikatt
Skrevet

Ser ikke noe galt med den dama. Men når dere har BESTEMT dere for at alt hun skriver er dumt, ja så blir det jo dumt.

Hun er da helt vanlig? Vi er alle forskjellige, men hva gjør vel det?

Skrevet

Rannveig bryr seg ikke om at hun slenger dritt om andre enten grupper eller enkeltpersoner; BARE LESERTALLET STIGER!

Anonymous poster hash: 9e25a...864
Skrevet

Ser ikke noe galt med den dama. Men når dere har BESTEMT dere for at alt hun skriver er dumt, ja så blir det jo dumt.

Hun er da helt vanlig? Vi er alle forskjellige, men hva gjør vel det?

:D

Anonymous poster hash: 49b93...9d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...