Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Holdt på med hest i over tredve år, , forkjærlighet for fullblodshester. Elsker sprangridning, er også glad i dressur. Reiser alltid til Oslo Horse Show og Arctic Equestrian Games. Pga barn har jeg ikke holdt på med hest de siste tre årene, og jeg savner det!! Fortell litt om ditt forhold til hest! Anonymous poster hash: 0ab71...688
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Har holdt på litt til og fra i 25 år. Gikk på ridekurs i 4 år, hadde hest på delfor fra jeg var 14-16 år. Så fokuserte jeg på skole. Fant meg hest å ri på da jeg var 21, men oppdaga jeg var gravid, så da turte keg ikke kjøpte meg hest for 2,5 år siden, men han måtte få slippe i fjor synet og beina begynnte å svikte, og sommereksemen var så ekstrem at han ville neppe ha klart en sommer til han ble 28 år da. Reddet han fra en hestesamler, så han fikk 1,5 gode år hos meg. Det var en islending. Men har en forkjærlighet for tungdøl og nordlandshest skal ha hest igjen når minste er blitt større Anonymous poster hash: 9f457...cd5
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Har holdt på med hest i 27 år. Hadde egne hester fra jeg var 16 - 30 (kaldsblodshester til ridning og kjøring). Red nesten ikke i det hele tatt da barna var mindre, men nå har vi skaffet oss en islandshest Perfekt turhest. Liker veldig godt å ri på tur i terrenget. Drømmen er å få tak i en allbrukshest igjen, som kan brukes til tur, konkurranser, sprang, dressur, kjøring, oppdragskjøring. Den ene hesten jeg hadde tidligere var en slik allbrukshest. vi dro på diverse kjøreoppdrag, blant annet OL på Lillehammer, i tillegg til at vi konkurrerte både i sprang og dressur. Anonymous poster hash: a9b0d...db2 Anonymous poster hash: a9b0d...db2
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Begynte med hest da jeg var syv år gammel, og eide min egen hest i atten år. Hester er en del av meg føler jeg, og jeg savner det noe enormt. Med tre barn føler jeg at jeg ikke har tid til å kjøpe ny hest, samtidig som vi bor ganske langt unna steder det er mulig å ha hest. Likevel drømmer jeg om en familiehest som vi kunne hatt glede av alle sammen. Lengter meg helt syk etter å stå i timesvis og bare pusle og stelle med min egen hest. Håper jeg får mulighet igjen når barna blir større Anonymous poster hash: 31dd3...679
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Rir 1 gang per uke og det er fantastisk. Hadde egen hest tidligere men det lar seg ikke lenger kombinere med jobb og familie. Skal få meg en egen den dagen barna flytter ut;-) Anonymous poster hash: be466...094
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Jeg liker heste-pølser. Anonymous poster hash: ef6ca...9e8
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Jeg liker heste-pølser. Anonymous poster hash: ef6ca...9e8 😂😂😂 Anonymous poster hash: 58744...220
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #8 Skrevet 22. mars 2014 Drevet med hest til og fra i 20 år. Har eid to egne hester og har nå en på fôr.m Det ble lite ridning når ungen var spedbarn, men jeg er ikke helt "meg selv" uten hester i livet, så da barnet var 6 mnd begynte jeg å ri igjen. Elsker det!! Har kjøpt gård og tråler finn hver dag etter hest. Skal kjøpe men må vente litt enda....dyrt med gård så desverre må hest vente til vi har kontroll på alt det andre på gården. Jeg syns til og med det er "morsomt" å møkke, bare det å være i stallen gir meg glede. Synd å si det, men jeg syns det er morsommere enn å leke med ungen (elsker barnet mitt altså, det er det beste som har hendt i livet mitt!!). Heldigvis er ungen ofte med i stallen og syns det er morsomt. Anonymous poster hash: bcc26...e45
Sint naken biltyv Skrevet 22. mars 2014 #9 Skrevet 22. mars 2014 Har drevet med hest hele livet mitt:-) Nå som vi venter tredjemann og skal bygge hus er ponniene solgt. Men nye ponni og hest blir kjøpt så fort ungen er ute og huset er satt opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå