Gå til innhold

Du trodde du var sliten...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkarsstakkars familie :-(

Anonymous poster hash: 4d159...533

Skrevet

Jeg har null sympati med alle disse "stakkars oss-familiene" som prøver å komme til landet ulovlig for så å sutre når de blir kastet ut!

Anonymous poster hash: 28da3...a6d
Skrevet

En 8 barnsmamma blir sendt ut av landet, mens en haug med mannfolk får bli her til lands, OG som bedriver med faenskap og kriminalitet!!

Anonymous poster hash: 4f32e...556
Skrevet

Kjipt ja, men hva er førhistorien? Hvorfor reiste de til Norge? Hvor er barnas far? Hvorfor var det overraskende at det ikke var noen som møtte dem i Frqnkrike? De var jo utsendt? Da er det vel ikke noe henteopplegg på flyplassen?

Anonymous poster hash: 9b967...f7b

Skrevet

Kjipt ja, men hva er førhistorien? Hvorfor reiste de til Norge? Hvor er barnas far? Hvorfor var det overraskende at det ikke var noen som møtte dem i Frqnkrike? De var jo utsendt? Da er det vel ikke noe henteopplegg på flyplassen?

Anonymous poster hash: 9b967...f7b

Sant... Næææ, sto det ikke leilighet klar til de liksom :P 

Lei av alle disse historiene, felles for de alle er at de dytter barna foran seg!

Skrevet

Jeg har null sympati med alle disse "stakkars oss-familiene" som prøver å komme til landet ulovlig for så å sutre når de blir kastet ut! Anonymous poster hash: 28da3...a6d

Jeg skulle gledelig byttet ut disse med endel av White-trashet vi har her i Norge. Du faller i sistnevnte kategori.

Anonymous poster hash: a2728...cd4

Skrevet

Jeg har null sympati med alle disse "stakkars oss-familiene" som prøver å komme til landet ulovlig for så å sutre når de blir kastet ut! Anonymous poster hash: 28da3...a6d

Jeg skulle gledelig byttet ut disse med endel av White-trashet vi har her i Norge. Du faller i sistnevnte kategori.

Anonymous poster hash: a2728...cd4

Uuuu... Tøffa ;) Du burde søke litt mer på White Trash, for det jeg skrev har ingen sammenheng med det...

Skrevet

Jeg har null sympati med alle disse "stakkars oss-familiene" som prøver å komme til landet ulovlig for så å sutre når de blir kastet ut!

Du har ingen sympati for ei mor med 8 barn som må bo på en flyplass? Du har ingen sympati for 8 små barn som  må bo på en flyplass? Det er noe veldig, veldig galt med deg! Tror du virkelig ikke at denne mammaen er desperat? 

Skrevet

- Hun har fått 8 barn, tydeligvis uten å ha råd til det.

- Hun har på en eller annen måte kommet seg til den flyplassen. Flyktet hun fra landet sitt fordi det var forferdelig der har hun det vel uansett bedre nå? Mat og husly og helsehjelp..?

- Ja, det er helt forferdelig synd på barna som må ha det sånn. Moren har helt sikkert ikke ønsket å komme i denne situasjonen hun heller.

Anonymous poster hash: 9652d...34e
Skrevet

Hvorfor får man 8 barn når man ikke ta vare på dem?

Hvor er barnas far?

Anonymous poster hash: 16a88...0d1

Skrevet

Mange av dere er virkelig lavmål.

Skrevet

Ojda, her var det jammen mange uspiselige kommentarer! Hun kommer fra Eritrea som nærmest lovløst og omtrent helt uten fremtidsutsikter for den som måtte vokse opp der. I tillegg har de nok ikke noen form for offentlig system som tar vare på deg når du er gammel slik at det å få mange barn er en form for sikkerhet når du er eldre - slik er kulturen i veldig mange utviklingsland. Har veldig stor forståelse og respekt for at hun forsøker å få til en bedre fremtid for sine barn. 

Når det er sagt, så kan ikke Norge ta imot alle som har det vanskelig i verden - det har vi ikke kapasitet til, men litt empati og forståelse for de som er i en vanskelig/umulig situasjon synes jeg er på sin plass. Spesielt når vi er så utrolig priviligerte som det vi er i Norge.

Anonymous poster hash: 8d851...5ae
Skrevet

Fy så mange hjerteløse folk. Tøffe som små unger som slenger med leppa og tråkker de som er 'under' dere enda lenger ned i driten. Ingen fortjener sånn behandling, uansett. Smålige navlebeskuende troll!

Anonymous poster hash: 1d5d3...959

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...