Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Ser at jenter ned til 11-års alder sminker seg. Det ser så utrolig ille ut. Er det noen her inne som virkelig lar sine småjenter kline seg inn med mascara, foundation osv? Anonymous poster hash: 2f221...f97
hysterika Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Foundation, nei. Mascara, ja. Hun kliner seg ikke inn med noe som helst, er veldig flink til å få det pent.
LME1001 Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Jeg hadde en elev i 1. klasse som sminket seg. Mascara hver dag, den uka hun var hos pappa... 😬
Elsker livet Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Nå er jenta mi 6.5 år, men jeg ser for meg at 11-12 årsalderen er en ok alder å få begynne litt forsiktig med sminke om det interesserer henne. Men jeg kommer nok til å blande meg litt, skal ikke være noe klining med sminka eller sminke med dårlig kvalitet der klovneansikt blir resultatet.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Må vente til ungdomsskolen, men er ikke noe mas om det heller. Anonymous poster hash: 350ad...e69
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Mitt bonusbarn på 9 får lov av sin mor å sminke seg med pudder, øyenskygge, mascara. Hun får også lov til å gå med gjennomsiktige topper så bhen syns gjennom (var visst velsig fint dette), hotpants som viser halve rumpa og sko med høye hæler. Sykt Anonymous poster hash: 7c696...c81
Elsker livet Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Mitt bonusbarn på 9 får lov av sin mor å sminke seg med pudder, øyenskygge, mascara. Hun får også lov til å gå med gjennomsiktige topper så bhen syns gjennom (var visst velsig fint dette), hotpants som viser halve rumpa og sko med høye hæler. Sykt Anonymous poster hash: 7c696...c81 Oida! Jeg kommer til å være og er streng når det kommer til å kle seg anstendig, men sminke tar jeg lettere på. Syns ikke det gjør noe så lenge det ikke blir for mye av.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Jeg hadde en elev i 1. klasse som sminket seg. Mascara hver dag, den uka hun var hos pappa... 😬 Håper du ga tilbakemelding til moren om dette. Anonymous poster hash: 1d353...8b2
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #9 Skrevet 21. mars 2014 Har hatt noen utfordringer der og har noen. Min manns eldste så ut som ett juletre en stund, men mannen satte ned foten og sa null sminke før ungdomskolen. Hun prøvde seg hele tiden, og like sur hver gang hun fikk beskjed om å vaske det bort før hun dro på skolen. Har en på 9 og 11 år de syns det er gøy å sminke seg og sminke hverandre. De sminker seg ikke om morran, og veldig diskret så tar det ikke så tungt. Har sagt at sminking før skolen ikke er greit før ungdomskolen til de også, slik at det blir litt likt. Noen ganger går de med sminke når de er ute, men det er sjeldent. Neglakk er de ekstreme på. Den må alltid være fin og farge og mønster må skiftes ofte. Negllakk syns jeg er helt greit, så syns det bar eer hyggelig når de koser seg så mye med det. Det gjør de også med sminkingen egentlig. Men jeg syns ikke unger skal sminke seg på daglig basis før de hvertfall begynner på ungdomskolen. Anonymous poster hash: 9009d...0de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå