Gå til innhold

Forelsket i en annen mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er helt jævlig. Tenker på ham hele tiden :(

Vi har aldri gjort noe, men har sterke følelser for hverandre langt tilbake i tid.

Har hatt kontakt en stund via sms, men begge har nok følt at det har vært flere følelser enn vennskapelig. Det har kommet litt tilsyne i meldinger, selv om det har vært kamuflert bak vennskapet.

Nå har han brutt kontakten, tror jeg. Jeg kommer ikke til å ta kontakt, for jeg vet at det eneste riktige er å kutte kontakt.

Men jeg føler på en reell sorg, både over tapet av en god venn og fortvilelsen over at det fortsatt bruser i blodet :(

Jeg kommer aldri til å forlate familien for noen andre, men har blitt tatt helt på senga av følelser her :(

Anonymous poster hash: ad6e2...6bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som at du har gjort et voksent og riktig valg.

Hold ut, du må sikkert gjennom litt hjertesorg - men så blir det mye bedre etterhvert :-)

Prøv å mest mulig tenke på andre ting og ha aktiviteter som skal gjøres - gjerne med andre slik at du ikke rekker å tenke for mye i starten.

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg vet at det er det eneste rette, men er helt ødelagt.

Også lurer jeg litt på hvorfor han brøt kontakten. Han tok vel til fornuft. Hadde det bare vært en hvilken som helst fyr, men vi er venner fra langt tilbake. Plutselig var følelsene der...

HI

Anonymous poster hash: ad6e2...6bd

Skrevet

Kjærlighet er en vakker opplevelse. :)

Anonymous poster hash: eb457...f15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...