("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 He he. Har en jentekveld her hvor ei har gitt oss et dilemma. Hva hadde du valgt om du skulle velge mellom Sjokolade/snop vs Sex? Du kunne bare velge en ting for resten av livet
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Godteri Anonymous poster hash: 259b6...fa3
Kliko Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Sex! Ikke fordi det er mye mye bedre, men fordi snop gjør det tykk, mens sex (og null godis) gjør deg sunn og sprek
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Godteri. Anonymous poster hash: 8fb4e...2ae
frk Nilsen Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Sex! Ikke fordi det er mye mye bedre, men fordi snop gjør det tykk, mens sex (og null godis) gjør deg sunn og sprek å fornuftig du måtte være da Vet jaggu ikke jeg, liker sex, liker snop
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Sex anytime. Er veldig glad i is og kake, men å gå uten det i 1 måned gjør bare at jeg har litt cravings, mens gå 1 måned uten sex gir dyp depresjon. Anonymous poster hash: 6fb77...cf0
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #9 Skrevet 21. mars 2014 Så lenge sexen var med riktig mann og sexen var god - hadde definitivt valgt sexen. Og det sier jeg som er sjokoman Sex med den rette er jo bare fantastisk, og jeg hadde ikke orket å gå gjennom livet uten den følelsen. Hva velger du, HI? Og hva velger dine venninner? Anonymous poster hash: 31ca1...079
Sjokoladebanan Skrevet 21. mars 2014 #10 Skrevet 21. mars 2014 Sånn helsemessig sett har vel sex vært smartest, men må nok innrømme at sjokolade/søtsaker ligger litt for nært mitt hjerte til å oppgi det for alltid
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #11 Skrevet 21. mars 2014 Hoff, den var vrien! Klarer ikke velge, elsker begge Anonymous poster hash: 33e97...f1a
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #12 Skrevet 21. mars 2014 Hmm, den var vrien, men for helsas skyld. Sex. Anonymous poster hash: 3675b...adb
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #13 Skrevet 21. mars 2014 Så lenge sexen var med riktig mann og sexen var god - hadde definitivt valgt sexen. Og det sier jeg som er sjokoman Sex med den rette er jo bare fantastisk, og jeg hadde ikke orket å gå gjennom livet uten den følelsen. Hva velger du, HI? Og hva velger dine venninner? Anonymous poster hash: 31ca1...079 Tja. Etter et par glass vin så har vi funnet ut at vi er delt i synet. Men det som forundret meg er at det er de som er i de ferskeste forholdene som velger sex, men de som har vært gift i noen år velger snop Jeg er enslig så jeg velger sjokolaaade
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #14 Skrevet 21. mars 2014 Ja takk begge deler😁😁 Anonymous poster hash: 2dde1...ec0
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #15 Skrevet 21. mars 2014 Så lenge sexen var med riktig mann og sexen var god - hadde definitivt valgt sexen. Og det sier jeg som er sjokoman Sex med den rette er jo bare fantastisk, og jeg hadde ikke orket å gå gjennom livet uten den følelsen. Hva velger du, HI? Og hva velger dine venninner? Anonymous poster hash: 31ca1...079 Tja. Etter et par glass vin så har vi funnet ut at vi er delt i synet. Men det som forundret meg er at det er de som er i de ferskeste forholdene som velger sex, men de som har vært gift i noen år velger snop Jeg er enslig så jeg velger sjokolaaade Jeg kom akkurat på den geniale løsning.... Har aldri gjort det, men vet flere som har gjort det... brukt smeltet sjokolade under sexen, smøre på brystvorter og mage og så slikke bort. Da blir det jo Ole Brum - ja, takk, begge deler. Phu... sjokomanen ville måttet ha sex ooooofte Anonymous poster hash: 31ca1...079
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #16 Skrevet 21. mars 2014 Så lenge sexen var med riktig mann og sexen var god - hadde definitivt valgt sexen. Og det sier jeg som er sjokoman Sex med den rette er jo bare fantastisk, og jeg hadde ikke orket å gå gjennom livet uten den følelsen. Hva velger du, HI? Og hva velger dine venninner? Anonymous poster hash: 31ca1...079 Tja. Etter et par glass vin så har vi funnet ut at vi er delt i synet. Men det som forundret meg er at det er de som er i de ferskeste forholdene som velger sex, men de som har vært gift i noen år velger snop Jeg er enslig så jeg velger sjokolaaade Jeg kom akkurat på den geniale løsning.... Har aldri gjort det, men vet flere som har gjort det... brukt smeltet sjokolade under sexen, smøre på brystvorter og mage og så slikke bort. Da blir det jo Ole Brum - ja, takk, begge deler. Phu... sjokomanen ville måttet ha sex ooooofte Anonymous poster hash: 31ca1...079 Det der er oppskrytt....
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #19 Skrevet 21. mars 2014 sjokolade! Anonymous poster hash: 5d4b4...7ef
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #20 Skrevet 21. mars 2014 Sånn i utgangspunktet ville jeg ha beholdt snopet, men om jeg gikk for sex i stedet ville jeg jo som flere påpeker sluppet en veldig usunn fristelse;-) Anonymous poster hash: c91b0...0c1
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #21 Skrevet 21. mars 2014 Så lenge sexen var med riktig mann og sexen var god - hadde definitivt valgt sexen. Og det sier jeg som er sjokoman Sex med den rette er jo bare fantastisk, og jeg hadde ikke orket å gå gjennom livet uten den følelsen. Hva velger du, HI? Og hva velger dine venninner? Anonymous poster hash: 31ca1...079 Tja. Etter et par glass vin så har vi funnet ut at vi er delt i synet. Men det som forundret meg er at det er de som er i de ferskeste forholdene som velger sex, men de som har vært gift i noen år velger snop Jeg er enslig så jeg velger sjokolaaade Jeg kom akkurat på den geniale løsning.... Har aldri gjort det, men vet flere som har gjort det... brukt smeltet sjokolade under sexen, smøre på brystvorter og mage og så slikke bort. Da blir det jo Ole Brum - ja, takk, begge deler. Phu... sjokomanen ville måttet ha sex ooooofte Anonymous poster hash: 31ca1...079 Det der er oppskrytt.... He-he.... du har prøvd, skjønner jeg Jeg har aldri prøvd, men tenkte at det kunne være en måte å få begge deler Men i utgangspunktet tenker jeg det blir for mye gris og kliss. Best hver for seg. Anonymous poster hash: 31ca1...079
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #22 Skrevet 21. mars 2014 Definitivt sex! Og da helst med min store kjærlighet <3 Som jeg hååååper en dag vil bli min Anonymous poster hash: e019b...0b7
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #23 Skrevet 21. mars 2014 Så lenge sexen var med riktig mann og sexen var god - hadde definitivt valgt sexen. Og det sier jeg som er sjokoman Sex med den rette er jo bare fantastisk, og jeg hadde ikke orket å gå gjennom livet uten den følelsen. Hva velger du, HI? Og hva velger dine venninner? Anonymous poster hash: 31ca1...079 Tja. Etter et par glass vin så har vi funnet ut at vi er delt i synet. Men det som forundret meg er at det er de som er i de ferskeste forholdene som velger sex, men de som har vært gift i noen år velger snop Jeg er enslig så jeg velger sjokolaaade Jeg kom akkurat på den geniale løsning.... Har aldri gjort det, men vet flere som har gjort det... brukt smeltet sjokolade under sexen, smøre på brystvorter og mage og så slikke bort. Da blir det jo Ole Brum - ja, takk, begge deler. Phu... sjokomanen ville måttet ha sex ooooofte Anonymous poster hash: 31ca1...079 Det der er oppskrytt.... He-he.... du har prøvd, skjønner jeg Jeg har aldri prøvd, men tenkte at det kunne være en måte å få begge deler Men i utgangspunktet tenker jeg det blir for mye gris og kliss. Best hver for seg. Anonymous poster hash: 31ca1...079 Hehe. Man har jo ikke vært singel hele tiden.....
Ugl@ ruger... Skrevet 21. mars 2014 #24 Skrevet 21. mars 2014 Sex, helt klart! Snop og sjoklade blir jeg bare feitere av og som gravid, med bekkenløsning er sex snart den eneste trimmen jeg greier. Lindrer bekkenløsningen en stakket stund også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå