Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Bruker dere dette mye? Snakker altså ikke om smiletegn men rett og slett bruken av hjerter. Jeg bruker det selv innimmellom, da for å poengtere noe eller om jeg snakker med noen som betyr mye for meg, noen som har gjort noe fint osv. Har ei venninne som bruker dette hele tiden. I enhver melding er det fullt av hjerter, og på facebook florerer hjertene. Sender hjerter i enhver kommentar og hun er til tider noe aktiv der inne. Ei hun jobber med som hun har en del problemer med la henne til og hun følte ikke hun kunne la vær legge henne til siden alle andre på jobb var der. Og nå er det jammen sendt hjerter til henne også;-) Jada, latterlig ting å henge seg opp i, og det er ikke noe jeg bruker all min tid på. Bare så nå denne kollegaen hadde kommentert å noe og da flagret det hjerter altså. Og nei- vi er ikke 15 år hehe💛💛💛💛💛 Så; bruker dere dette til alt mulig? Jeg som er kjip på hjertene?;-) Anonymous poster hash: 49fe0...e1d
klg,2 boys now:) Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Hehe du er kip på hjertene neida Har ei som legger til 😘😘😘til stadighet det satt meg litt mere ut. den er til mannen min🙈💕💕❤️❤️💕😊😘😘😂
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 <3<3<3fredagstaco<3<3<3 Anonymous poster hash: a4201...303
catchbaby Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Bruker det når det føles rett.Det siste hjertet jeg sendte var til mammaen min og ønsket henne god bedring <3 heheså jeg er ikke en ivrig hjertebruker, men av og til og innimellom
*Miss Marple* Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Jeg bruker ofte ❤️, 😘 og 😍, men bare en gang hver. Blir❤️helt❤️❤️svett av ❤️❤️overdose!
PrinsesseHengepupp Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Jeg strør om meg med statuser ala: <3 Har alt jeg ønsker meg i livet <3 Elsker mine <3 I dag er det kosedag med muffind og solbærtoddy <3 Med beste familien <3 <3 <3 Snart svømmetrening <3 Ha en fin dag videre folkens <3 <3 Føler meg elsket <3 <3 Verdens lykkeligste <3 <3 <3 Elsker mine venner og familie <3 Dere vet hvem dere er <3 <3 <3 Ta vare på hverandre <3 <3 <3 Love you all <3 <3 <3 I EN og SAMME status. To ganger for dag. Minst. <3 svett bare av tanken <3
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Brukr det aldri. Ser heller ikke ut som hjerter på telefonen. Dder ser mest ut som fitkanter og plusstegn. Anonymous poster hash: ec9d8...a46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå