Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Bruker dere dette mye? Snakker altså ikke om smiletegn men rett og slett bruken av hjerter. Jeg bruker det selv innimmellom, da for å poengtere noe eller om jeg snakker med noen som betyr mye for meg, noen som har gjort noe fint osv. Har ei venninne som bruker dette hele tiden. I enhver melding er det fullt av hjerter, og på facebook florerer hjertene. Sender hjerter i enhver kommentar og hun er til tider noe aktiv der inne. Ei hun jobber med som hun har en del problemer med la henne til og hun følte ikke hun kunne la vær legge henne til siden alle andre på jobb var der. Og nå er det jammen sendt hjerter til henne også;-) Jada, latterlig ting å henge seg opp i, og det er ikke noe jeg bruker all min tid på. Bare så nå denne kollegaen hadde kommentert å noe og da flagret det hjerter altså. Og nei- vi er ikke 15 år hehe💛💛💛💛💛 Så; bruker dere dette til alt mulig? Jeg som er kjip på hjertene?;-) Anonymous poster hash: 49fe0...e1d
BareMas Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Personlig synes jeg det blir noe overdrevent hos enkelte. Selv kan jeg være såpass raus på visuell kjærlighet(😍😻💕💓❤️💘💋💜) at det deles ut 2-3stk til hvert skuddår.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Hjerter bruker jeg KUN om jeg virkelig mener det. Så mannen min, søsken og beste venninnene mine får ❤️💚💜💕💖💞, men bruker det ikke til hvem som helst. Anonymous poster hash: b4214...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå