Gå til innhold

Hvordan psyke seg opp i stedet for ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er inne i en dårlig periode hvor jeg føler at jeg møter bunnen. Dette skyldes dessverre jobbsituasjon. Har møtt liten forståelse fra nærmeste leder da jeg plutselig ble sykemeldt etter å ha gått på en fysisk smell. Dette har ført til at jeg velger å avstå fra sykemeldingen og i stedet presse meg selv på jobb. Så er det slik at jeg er avsett til denne avdelingen i en kort periode, og skal nå tilbake til min vanlige jobb. Men tingen er at jeg virkelig ønsker en jobb under denne drittlederen, pga. spennende arbeidsoppgaver. Nå er jeg redd for å ha brent alle broer.

Uansett, er inne i en vond spiral hvor jeg psyker meg selv ned, og føler meg lite verdt. Jeg har ikke lyst at denne lederen skal ha slik effekt på meg. Hvordan plukke bitene sammen, og bygge seg selv opp igjen?

Alle tips mottas med takk. Eller tips til selvhjelpsbøker.

Anonymous poster hash: ab0be...bd8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å endre lederen din er et prosjekt du bare må gi opp.

Min måte å takle litt kjedelige situasjoner er å sette mål for meg selv (ikke si det til noen) så ha en avtale at når målet er nådd så skal jeg gjøre noe jeg vil. Hvis du liker arbeidsoppgavene dine så sett noen mål der. 

Av og til gjør en klem underverk, god klem til deg :)

Anonymous poster hash: 1b383...533

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...