Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Er alene med baby og føler ikke at jeg har tid til å lage middag. Går mye i usunne alternativ som pizza og ferdigretter. Trenger tips til sunne middager som går kjapt å lage! Anonymous poster hash: 3d479...fc8
soleia Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Synes det går raskt å lage ovnsbakt laks, grønnsaker og båtpoteter. Tek litt tid alt i alt, men det meste av tida klarar den seg sjølv. Kuttar poteter i båtar og sprinklar over litt olivenolje og salt, har på bakepapir på steikeplata og inn i ovnen på 180 grader. Etter 10 min har eg inni grønnsaker, feks tomat i båtar, lauk i båtar, kvitlauksfedd og squash, og vender litt rundt med steikespade. Legg krydra laksefilet ved sida av, og steiker ca 20 min til. (til potetene ser godt steikte ut, kjem litt an på varmen) Har rømme ved sida av, gjerne blanda med litt sweet chilli. Pesto er og godt attåt laks.
Mizfit Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Pannestekt laks med fullkornsspaghetti og pesto
Edelweis Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Lapskausblanding i buljong med pølsebiter Spagetti og karbonadedeig Hjemmelaget pytt i panne Omelett
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 matprat.no.. Anonymous poster hash: ee15b...22c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå