Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Har jeg lagt merke til. Merkelig fenomen dette. Damer gjør ikke. Anonymous poster hash: 6f687...fae
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Negermenn? Seriøst? Anonymous poster hash: f0f70...827
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Hmm.. Vet ikke. Hvorfor lemmer pottittdamer seg i nesa? Anonymous poster hash: 2af6d...182
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Hehehe, forsiktig nå! Jeg nevnte ordet neger her forleden dag, og da ble det oppstyr av en leser som mente at et slikt ord bruker vi ikke på dem lengre! Nå heter det visst mørkhudete ;-) Anonymous poster hash: 0ed8e...8c2
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Fordi de er onde og har en ond plan.. Eller ikke? Aldri sett at de gjør det??? Anonymous poster hash: 18a21...e47
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 OMG, må være årets teiteste innlegg. Negermenn? Seriøst? Vær så snill og opplys deg selv. Du høres mindre intelligent ut med begrepsbruken din. Blir så oppgitt over at enkelte har så utrolig vanskelig for å forstå at en ikke bruker ordet neger. Er det sånn at dersom du ser et menneske gjøre en bevegelse med kroppen sin og dagen etter ser et annet menneske gjøre den samme bevegelsen tror du at alle mennesker i hele verden gjør dette? Det er ikke slik ser du. Tilfeldigheter. Anonymous poster hash: c636c...b11
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Hehehe, forsiktig nå! Jeg nevnte ordet neger her forleden dag, og da ble det oppstyr av en leser som mente at et slikt ord bruker vi ikke på dem lengre! Nå heter det visst mørkhudete ;-) Anonymous poster hash: 0ed8e...8c2 Hvilken Stein har du bodd under som ikke vet dette? Trodde vitterlig alle oppegående mennesker hadde fått dette med seg nå... Anonymous poster hash: c636c...b11
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #9 Skrevet 21. mars 2014 Hehehe, forsiktig nå! Jeg nevnte ordet neger her forleden dag, og da ble det oppstyr av en leser som mente at et slikt ord bruker vi ikke på dem lengre! Nå heter det visst mørkhudete ;-) Anonymous poster hash: 0ed8e...8c2 Hvilken Stein har du bodd under som ikke vet dette? Trodde vitterlig alle oppegående mennesker hadde fått dette med seg nå...Anonymous poster hash: c636c...b11 Joda, men bryr det meg, nei! Ser ikke noe negativt i ordet neger, og vegrer meg ikke å bruke det i sammenheng med en setning! Anonymous poster hash: 0ed8e...8c2
MammantilNurket Skrevet 21. mars 2014 #10 Skrevet 21. mars 2014 Fordi de legger suspekte planer om å bortføre uskyldige kaukasiske kvinner, slik som deg, til sine harem. Løp mens du kan! Moahahaha
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #11 Skrevet 21. mars 2014 Hehehe, forsiktig nå! Jeg nevnte ordet neger her forleden dag, og da ble det oppstyr av en leser som mente at et slikt ord bruker vi ikke på dem lengre! Nå heter det visst mørkhudete ;-) Anonymous poster hash: 0ed8e...8c2 hehe, "neger" betyr jo "mørkhudet", skjønner ikke at det er negativt! Kommer jo helt an på hvilken sammenheng man bruker ordet, da. og hva mente den leser da hun skrev "dem"? er de en annen rase kanskje? Jeg mener alle er likeverdige, setter ikke noen i bås basert på hudfarge, det er ikke dem og oss. Så jeg har ikke problemer med å kalle noen neger. Er selv sammen med en herlig neger! Anonymous poster hash: 356e2...8d9
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #12 Skrevet 21. mars 2014 Hehehe, forsiktig nå! Jeg nevnte ordet neger her forleden dag, og da ble det oppstyr av en leser som mente at et slikt ord bruker vi ikke på dem lengre! Nå heter det visst mørkhudete ;-)Anonymous poster hash: 0ed8e...8c2 hehe, "neger" betyr jo "mørkhudet", skjønner ikke at det er negativt! Kommer jo helt an på hvilken sammenheng man bruker ordet, da. og hva mente den leser da hun skrev "dem"? er de en annen rase kanskje? Jeg mener alle er likeverdige, setter ikke noen i bås basert på hudfarge, det er ikke dem og oss. Så jeg har ikke problemer med å kalle noen neger. Er selv sammen med en herlig neger! Anonymous poster hash: 356e2...8d9 Nettopp, takk for det :-) ble jo helt overgitt her jeg satt, at neger var så gale og si lissom! Skjønner hvis jeg hadde omtalt de mørkhudete som Nig...., det er diskriminerende syntes jeg, men ikke neger :-) jaja, de som føler seg støtt av det, beklager til dere ;-) Anonymous poster hash: 0ed8e...8c2
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #13 Skrevet 21. mars 2014 Det er fordi de ofte er veldig tørre i huden. Det er nok bare en "uvane" for å kjenne etter hvordan hendene står til. Før de finner ut at de må smøre seg Anonymous poster hash: a4b82...259
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #14 Skrevet 21. mars 2014 Leeeeer. Er det virkelig noen som sier negermann? Min oldemor sa det en gang når jeg var 7 år. Hun bodde på bygda og kom til byen. Vi kjørte forbi en afrikaner og hun sa "se, er det en slik negermann" Kniiiis. Minner. Anonymous poster hash: 0a806...66c
PrinsesseHengepupp Skrevet 21. mars 2014 #17 Skrevet 21. mars 2014 1800-tallet ringte! De vil ha deg tilbake, NÅÅÅ!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #18 Skrevet 21. mars 2014 Jeg ser for meg en dame som såvidt klarte å gjennomføre ungdomsskolen, som har foreldre som er søskenbarn (og det var besteforeldrene også) som kommer fra en gudsforlatt steinrøys uten kontakt med omverdenen og kun leser se&hør når du bruker "negermenn". Anonymous poster hash: 8e61b...666
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #19 Skrevet 21. mars 2014 Si dette høyt i usa. I dear u. Lykke til. Anonymous poster hash: d22d5...c21
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #20 Skrevet 21. mars 2014 Hehehe, forsiktig nå! Jeg nevnte ordet neger her forleden dag, og da ble det oppstyr av en leser som mente at et slikt ord bruker vi ikke på dem lengre! Nå heter det visst mørkhudete ;-)Anonymous poster hash: 0ed8e...8c2 hehe, "neger" betyr jo "mørkhudet", skjønner ikke at det er negativt! Kommer jo helt an på hvilken sammenheng man bruker ordet, da. og hva mente den leser da hun skrev "dem"? er de en annen rase kanskje? Jeg mener alle er likeverdige, setter ikke noen i bås basert på hudfarge, det er ikke dem og oss. Så jeg har ikke problemer med å kalle noen neger. Er selv sammen med en herlig neger! Anonymous poster hash: 356e2...8d9 Nettopp, takk for det :-) ble jo helt overgitt her jeg satt, at neger var så gale og si lissom! Skjønner hvis jeg hadde omtalt de mørkhudete som Nig...., det er diskriminerende syntes jeg, men ikke neger :-) jaja, de som føler seg støtt av det, beklager til dere ;-) Anonymous poster hash: 0ed8e...8c2 Snakk om å være historieløse... Anonymous poster hash: 126c1...f13
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #21 Skrevet 21. mars 2014 For å unngå å bli sorte på hendene. Anonymous poster hash: 8f9e7...0ce
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #22 Skrevet 22. mars 2014 Hehehe, forsiktig nå! Jeg nevnte ordet neger her forleden dag, og da ble det oppstyr av en leser som mente at et slikt ord bruker vi ikke på dem lengre! Nå heter det visst mørkhudete ;-)Anonymous poster hash: 0ed8e...8c2 hehe, "neger" betyr jo "mørkhudet", skjønner ikke at det er negativt! Kommer jo helt an på hvilken sammenheng man bruker ordet, da. og hva mente den leser da hun skrev "dem"? er de en annen rase kanskje? Jeg mener alle er likeverdige, setter ikke noen i bås basert på hudfarge, det er ikke dem og oss. Så jeg har ikke problemer med å kalle noen neger. Er selv sammen med en herlig neger! Anonymous poster hash: 356e2...8d9 Nettopp, takk for det :-) ble jo helt overgitt her jeg satt, at neger var så gale og si lissom! Skjønner hvis jeg hadde omtalt de mørkhudete som Nig...., det er diskriminerende syntes jeg, men ikke neger :-) jaja, de som føler seg støtt av det, beklager til dere ;-)Anonymous poster hash: 0ed8e...8c2 Snakk om å være historieløse... Anonymous poster hash: 126c1...f13 At vi er hva for no!? Bare fordi jeg sier neger? Jaja, flott det! Anonymous poster hash: 0ed8e...8c2
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #23 Skrevet 22. mars 2014 For å unngå å bli sorte på hendene. Anonymous poster hash: 8f9e7...0ce Hihihi ;-) Anonymous poster hash: 0ed8e...8c2
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #24 Skrevet 22. mars 2014 Hehehe, forsiktig nå! Jeg nevnte ordet neger her forleden dag, og da ble det oppstyr av en leser som mente at et slikt ord bruker vi ikke på dem lengre! Nå heter det visst mørkhudete ;-)Anonymous poster hash: 0ed8e...8c2 hehe, "neger" betyr jo "mørkhudet", skjønner ikke at det er negativt! Kommer jo helt an på hvilken sammenheng man bruker ordet, da. og hva mente den leser da hun skrev "dem"? er de en annen rase kanskje? Jeg mener alle er likeverdige, setter ikke noen i bås basert på hudfarge, det er ikke dem og oss. Så jeg har ikke problemer med å kalle noen neger. Er selv sammen med en herlig neger! Anonymous poster hash: 356e2...8d9 Nettopp, takk for det :-) ble jo helt overgitt her jeg satt, at neger var så gale og si lissom! Skjønner hvis jeg hadde omtalt de mørkhudete som Nig...., det er diskriminerende syntes jeg, men ikke neger :-) jaja, de som føler seg støtt av det, beklager til dere ;-)Anonymous poster hash: 0ed8e...8c2 Snakk om å være historieløse... Anonymous poster hash: 126c1...f13 At vi er hva for no!? Bare fordi jeg sier neger? Jaja, flott det! Anonymous poster hash: 0ed8e...8c2 Ja, vet du hva. Når man er så naiv at man seriøst sitter å påstår at ordet neger 'bare betyr mørkhudet' så er man særdeles historieløs! Anonymous poster hash: 126c1...f13
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #25 Skrevet 22. mars 2014 Hehehe, forsiktig nå! Jeg nevnte ordet neger her forleden dag, og da ble det oppstyr av en leser som mente at et slikt ord bruker vi ikke på dem lengre! Nå heter det visst mørkhudete ;-)Anonymous poster hash: 0ed8e...8c2 hehe, "neger" betyr jo "mørkhudet", skjønner ikke at det er negativt! Kommer jo helt an på hvilken sammenheng man bruker ordet, da. og hva mente den leser da hun skrev "dem"? er de en annen rase kanskje? Jeg mener alle er likeverdige, setter ikke noen i bås basert på hudfarge, det er ikke dem og oss. Så jeg har ikke problemer med å kalle noen neger. Er selv sammen med en herlig neger! Anonymous poster hash: 356e2...8d9 Nettopp, takk for det :-) ble jo helt overgitt her jeg satt, at neger var så gale og si lissom! Skjønner hvis jeg hadde omtalt de mørkhudete som Nig...., det er diskriminerende syntes jeg, men ikke neger :-) jaja, de som føler seg støtt av det, beklager til dere ;-)Anonymous poster hash: 0ed8e...8c2 Snakk om å være historieløse... Anonymous poster hash: 126c1...f13 At vi er hva for no!? Bare fordi jeg sier neger? Jaja, flott det!Anonymous poster hash: 0ed8e...8c2 Ja, vet du hva. Når man er så naiv at man seriøst sitter å påstår at ordet neger 'bare betyr mørkhudet' så er man særdeles historieløs! Anonymous poster hash: 126c1...f13 Om det betyr mørkhudet eller ei, det vet jeg ikke, var ikke jeg som skrev det! Det jeg vet er at det er fyfy og kalle de mørkhudete neger, selv om jeg personlig ikke anser det som negativt. Nig.....derimot, forbinder jeg med skjellsord! Anonymous poster hash: 0ed8e...8c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå