Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Føles som om jeg skal eksplodere snart. Biter tenna sammen for å klare å holde munnen lukket og ikke si noe jeg kan komme til å angre. Mannen har skjemt bort skolebarnet vårt. Han gjør så og si alt for ungen. Smører maten hans, spiller spill når ungen krever det, kjøper så og si alt ungen peker på. Ber jeg ungen om å rydde av bordet om det feks står glass og tallerkener så gjør mannen det for ungen nekter. Konsekvenser av at ungen ikke gjør som han skal eksisterer ikke. Et par ganger har jeg beslaglagt IPadden, men den har mannen gitt han tilbake. Jeg er i ferd med å gi opp, resignere. Men samtidig så dukker det inn i mellom opp et sinne hvor jeg bare har lyst til å skrike til gubben og pakke baggen og dra. Er så møkk lei av dette her. Jeg har fått det for meg at jeg har det mye bedre uten mannen. I alle fall har jeg en stor ting mindre og irritere meg over. Har sjekket med en lånekalkulator banken min har på nettsidene men jeg får ikke lånt nok til en 3-roms leilighet. Må ha to soverom da jeg har et tenåring fra et tidligere forhold. Selv hadde jeg tenkt å sove på sofaen. Har heller ingen til å kausjonere for meg. Min drøm er å bo for meg selv med ungene og få "normalisert" minstemann. Desverre forblir dette bare en drøm :-( Anonymous poster hash: d5777...96b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå