Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Har en flott simo duo som vi kjøpte splitter ny til førstemann. Nå er jeg gravid med andremann og første vil da være 23 måneder ved fødsel. Så til problemet. Jeg er ute ofte alene og må bruke kollektiv transport (sambo har lappen og kan trille reisetrilla til Nr 1, så der er det ikke problem). Problemet er da at jeg føler første er for liten til ståbrett og jeg vil ikke bruke penger på søskenvogn da de doble blir fryktelig upraktisk og Phil og teds(?) er stygg. Jeg er godt fornøyd med Simoen og den var ikke billig. Ser på nett at det fantes søskensete til simo for herrens år siden og at emmajunga fremdeles har. Slike til å sette oppå. Hvordan gjør dere det med deres toåringer når de får småsøsken som "stjeler" vogna dems? Finnes det universalsete til å ha oppå dypvogna? Og ville dere anbefalt ett slikt sete? Anonymous poster hash: 760e7...552
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Søskensete kan ødelegge vigna for det blir for tungt.. Den blir også ustabil. Det finnes jo ståbrett med sete på også, kanskje det kan være noe? Søk på easy rider ståbrett eller søskenbrett så kommer det sikkert opp noe.. Anonymous poster hash: f2957...270
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Søskensete kan ødelegge vigna for det blir for tungt.. Den blir også ustabil. Det finnes jo ståbrett med sete på også, kanskje det kan være noe? Søk på easy rider ståbrett eller søskenbrett så kommer det sikkert opp noe.. Anonymous poster hash: f2957...270
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Ojsann, kom to ganger den.. Anonymous poster hash: f2957...270
Appelsinpiken Skrevet 22. mars 2014 #5 Skrevet 22. mars 2014 Hva med bæresele? Så kan barna bytte på. Har du en ergobaby kan du reist bære minstemann på magen, og eldstemann på ryggen (dog ikke samtidig ) lett å ta med seg og lett og ta av og på
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Jeg er i samme situasjon som deg da mini kommer når eldste er knappe 2 år. Nå har jeg emmaljunga da så kjøpte først det "berømte" søskensetet, men fant ut etter kjøp at det ikke går ann å bruke på bag men bare på sportsdel + at jeg ikke fikk det til å sittestabilt på vogna, så det gav jeg bort relativt kjapt. Så her har det endt opp med at jeg har kjøpt søskenvogn, kjøpte en billig en på finn.no da jeg regner med at vi ikke kommer til å bruke den mer enn et halvt til et år, da er forhåpentligvis eldstemann kapabel til å gå uansett strekning. Vi har og en ergobaby som vi kommer til å bruke flittig da vi var veldig fornøyd med denne til eldste. Så de ganger hvor trilla skal med kommer baby til å være i ergoselen mens eldste er i trilla. Evt kan du kjøpe slikt et universalt søsken setet som er som et brett du fester på vogna men der det er et sete med håndtak og sele rundt magen. Anonymous poster hash: 28308...c45
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 Jeg ville kjøpt søskenvog. Hva med noen av disse? http://www.barnashus.no/vogner/tvilling-soskenvogner.html#page=1&top=272& Anonymous poster hash: a1351...89c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå