Gå til innhold

hvordan tror du jeg ser ut tråden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere med på en liten lek..? Gjett alder,utseende jobb osv på hverandre...

Gjett på den som kommenterer over deg,så ser vi hvem som tipper mest riktig:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ah, jeg vet at du har vært her lenge, så jeg burde vel kanskje vite mer om deg enn det jeg gjør. Jeg tror du er 32 år. Ser for meg at du har lyst, mellomlangt hår, er litt lubben og har et nydelig smil. Tror ikke at du har noe særlig med utdanning og har en følelse av at du er uten jobb for øyeblikket.   Correct me if I'm wrong ;)

Skrevet

Ah, jeg vet at du har vært her lenge, så jeg burde vel kanskje vite mer om deg enn det jeg gjør. Jeg tror du er 32 år. Ser for meg at du har lyst, mellomlangt hår, er litt lubben og har et nydelig smil. Tror ikke at du har noe særlig med utdanning og har en følelse av at du er uten jobb for øyeblikket.   Correct me if I'm wrong ;)

Noe riktig har du:-) alder korrekt...langt mørkt krøllete hår,fått komplimenter for smilet ja...noen kilo for mye.

Har utdanning på høyskolenivå,og jobb men sykemeldt for tiden...:-)

Skrevet

Kan jo tippe på deg da...:-) lys,slutten av 20 åra..ett barn.. høyskoleutdanning og slank?

Skrevet

Kan jo tippe på deg da...:-) lys,slutten av 20 åra..ett barn.. høyskoleutdanning og slank?

Tipper "mamma til ADHD gutt<3" er ca 30 år, mørk blondt hår og har videregående utdanning.

Skrevet

Lyst/rødt krøllete hår, 30 år, høyskoleutdanning og litt chubby ;)

Skrevet

Elinna du har foxyrødt hår til skuldrene. Slank, litt typete i stilen. Jobber i administrasjonen på en høyskole e.l. er 29 år.

Skrevet

Lyst/rødt krøllete hår, 30 år, høyskoleutdanning og litt chubby ;)

Vi tippet helt forskjellig, hehe. artig.

Skrevet

Mamma_ til_verdens_ beste: Tror du er 28 år, jobber med noe innen økonomi/regnskap, venter jente (ser jo du får julibaby) tipper terminen blir 14.Juli, Samboer, greit svangerskap, normalt slank og brunt hår litt lengre enn skuldrene.

Skrevet

Mamma_ til_verdens_ beste: Tror du er 28 år, jobber med noe innen økonomi/regnskap, venter jente (ser jo du får julibaby) tipper terminen blir 14.Juli, Samboer, greit svangerskap, normalt slank og brunt hår litt lengre enn skuldrene.

Peispå!

28 år - mørkt hår, slank. Jobber på et kontor ! :P

Skrevet

Bustetroll- lav, tynn, blek, brunette, blå øyne, 23-25 år, jobbsøker

Anonymous poster hash: 1523f...644
Skrevet

Peispå!

Bustetroll: liten, tynn med krøllet bustete hår ;) rundt 26-27 år, grønne øyne, pen og har et fint smil. Studerer, har ett barn og er alenemor.

Noe som stemmer? :)

Skrevet (endret)

Peispå!

Bustetroll: liten, tynn med krøllet bustete hår ;) rundt 26-27 år, grønne øyne, pen og har et fint smil. Studerer, har ett barn og er alenemor.

Noe som stemmer? :)

Er lav, ikke tynn, men det som nåtidens generasjon kaller slank (5-10 kg for mye)

Er 25, og jobber som rekrutteringskonsulent :) Har svart hår med mye volum og fall, men ikke krøller (vil ta permanent, men ingen frisør vil ta det på meg, pga mye farging! GR). Øynene er grønne og jeg er alene ! Flink altså :P

Endret av Bustetroll
Skrevet

Tyrkisk Pepper : litt høy og slank med langt flott mørkt hår. Veldig pen tror jeg. Jobber som Lærer/ i bhg.

Skrevet

Englenemine tror jeg har lyst halv langt hår blå øyne. Videregående utdannet og jobber i barnehage. Er ca32 år.

Skrevet

Mammarama; 30 år, brunt hår (hm, kven satte meg på den tanken?). Vanlig kropp, jobber ikkje eller lav utdanning. (veit ingenting om deg men finnes mange av de her inne, innbiller eg meg)

Trur du er en festlig person. Gøy å feste med?

Skrevet

Passa litt , har jobbet noen år i bhg. Men har langt rødt hår ( farget ) blå øyne ja. Og bittelitt eldre bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...