Gå til innhold

Erfaring med rekrutteringsbyrå?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lei jobben og er klar for nye utfordringer. Etter litt leting på nett ser jeg at de fleste stillingene jeg er kvalifisert til går gjennom bemanningsbyråer. Spørsmålet mitt er hvilke byråer som er best? Er det noen som utmerker seg? Har du noen å anbefale?

 

Jeg har en bachelor i øk.adm + erfaring.

 

Jeg ønsker ny, fast jobb med ok lønn.

 

Anonymous poster hash: d9326...f3a

  • 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toptemp er virkelig bra. De er raske og effektive, og bryr seg virkelig om arbeidstakerne. Er helt klart rekrutteringsbyrået jeg er mest fornøyd med, og det samme sier de andre som har jobbet for dem.

Skrevet

Jeg ville nok begynt i en annen ende hvis jeg var deg. Sjekk heller ut hjemmesidene deres og se hvem som har stillinger som passer deg, så sender du CVen dit.

 

Anonymous poster hash: 74988...180

Skrevet

Jeg ville nok begynt i en annen ende hvis jeg var deg. Sjekk heller ut hjemmesidene deres og se hvem som har stillinger som passer deg, så sender du CVen dit.

 

Anonymous poster hash: 74988...180

Og forresten: oppdater linkedin profilen din, knytt til deg nye kontakter, så mange som mulig, da er det ofte en del rekrutterere som fanger det opp.

 

Anonymous poster hash: 74988...180

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...