Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Jeg er lei jobben og er klar for nye utfordringer. Etter litt leting på nett ser jeg at de fleste stillingene jeg er kvalifisert til går gjennom bemanningsbyråer. Spørsmålet mitt er hvilke byråer som er best? Er det noen som utmerker seg? Har du noen å anbefale? Jeg har en bachelor i øk.adm + erfaring. Jeg ønsker ny, fast jobb med ok lønn. Anonymous poster hash: d9326...f3a
odakaa Skrevet 20. november 2014 #2 Skrevet 20. november 2014 Toptemp er virkelig bra. De er raske og effektive, og bryr seg virkelig om arbeidstakerne. Er helt klart rekrutteringsbyrået jeg er mest fornøyd med, og det samme sier de andre som har jobbet for dem.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #3 Skrevet 20. november 2014 Jeg ville nok begynt i en annen ende hvis jeg var deg. Sjekk heller ut hjemmesidene deres og se hvem som har stillinger som passer deg, så sender du CVen dit. Anonymous poster hash: 74988...180
Anonym bruker Skrevet 20. november 2014 #4 Skrevet 20. november 2014 Jeg ville nok begynt i en annen ende hvis jeg var deg. Sjekk heller ut hjemmesidene deres og se hvem som har stillinger som passer deg, så sender du CVen dit. Anonymous poster hash: 74988...180 Og forresten: oppdater linkedin profilen din, knytt til deg nye kontakter, så mange som mulig, da er det ofte en del rekrutterere som fanger det opp. Anonymous poster hash: 74988...180
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå