Husbygger Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Mannen skal til USA på jobb reise, men han må jo ut på litt shopping også. Hva skal jeg si at han skal kjøpe med seg? Tenkte på fotballsko og joggesko til ungene, men er det noe å spare på det? Andre forslag til hba han kan kjøpe? Som dere forstår så er ikke jeg så bereist i USA, så gode tips tas i mot med takk.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Hva trenger dere da? Anonymous poster hash: d1cc7...723
Husbygger Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2014 Ungene "trenger" vel litt klær, guttene bruker mye adidas bukser. Snuppa bruker alt så lenge det er one direction på det ;-) Jeg selv trenger ikke så mye, men hadde vært kjekt med noen nye joggesko og sminke fra body shop. Ellers kommer jeg ikke på noe spesielt.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Joggesko er det enormt mye å spare på. Langt under halv pris av norske priser vanligvis. Merkeklær er det mye å spare på. Dongeribukser er et eksempel. Levisbukser får man ned i 2-300 kroner på Sears. Det er også mye å spare på Calvin Klein bukser og andre amerikanske merker. Sportsklær/treningsklær og utstyr er også mye billigere enn hjemme. Ellers er det jo en del kosmetikk man kan spare på, men absolutt ikke alt. Det kommer jo litt an på hva man bruker, men en Maybelline maskara koster under 5 dollar på Walmart, mens i Norge koster de over 100 kr mer per stk. Da er det en del å spare. Anonymous poster hash: 1e80c...c0f
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Bodyshop er det ikke så mye å spare på faktisk, men litt billigere enn hjemme er det jo. Barneklær er ikke så mye billigere, men det er jo uendelig mye mer utvalg. Selv er jeg fan av barneklærne på Gap og synes det er helt supert å handle der, selv om det ikke er så enormt billig med mindre det er plagg på salg. Ellers er det kjekt å handle inn et lite lager med smertestillende, Strepsils, forkjølelsesmedisin, evt allergimedisin og annet kjekt å ha på apoteket. Det er enormt mye å spare på, men man finner også ting som man ikke får hjemme. Anonymous poster hash: 1e80c...c0f
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Har akkurat vært der. Vi betalte 21 dollar for levis til ungene. Vi kjøpte toppmodellen til adidas ( i joggesko). Kjøp 2 få det 3 paret gratis.dvs 1500 for 3 par😃. Treningstøy er rimelig. Og ja, alle amerikanske merker er billig. Anonymous poster hash: df70a...d0e
Husbygger Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 21. mars 2014 Tusen takk for tips ;-) Skal sende han for å kjøpe joggesko, treningsklær, noen kule klær til snuppa i 3 klasse og kanskje jeg kan driste meg til å prøve annen sminke en body shop sin ;-) Resten får jeg shoppe selv når jeg skal til London i mai, da skal svigerinnene mine vise vei siden jeg aldri har vært der heller ;-)
Husbygger Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 21. mars 2014 Han får henge bilen under flyet på vei hjem, for ny bil trenger vi faktisk, hehe ;-)
Puserjenta Skrevet 21. mars 2014 #11 Skrevet 21. mars 2014 Jeg hadde kjøpt converse, kanskje toms. Og hvertfall Nikesko.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #12 Skrevet 21. mars 2014 Har akkurat vært der. Vi betalte 21 dollar for levis til ungene. Vi kjøpte toppmodellen til adidas ( i joggesko). Kjøp 2 få det 3 paret gratis.dvs 1500 for 3 par. Treningstøy er rimelig. Og ja, alle amerikanske merker er billig. Anonymous poster hash: df70a...d0e Hmm, jeg har da kjøpt joggesko fra Adidas billigere enn det. Anonymous poster hash: 36e32...ac9
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #13 Skrevet 21. mars 2014 Har akkurat vært der. Vi betalte 21 dollar for levis til ungene. Vi kjøpte toppmodellen til adidas ( i joggesko). Kjøp 2 få det 3 paret gratis.dvs 1500 for 3 par. Treningstøy er rimelig. Og ja, alle amerikanske merker er billig. Anonymous poster hash: df70a...d0e Hmm, jeg har da kjøpt joggesko fra Adidas billigere enn det. Anonymous poster hash: 36e32...ac9 Det er årets modell. Toppskoene. På g sport her koster de 1499 pr par. Syns at 3 par for samme pris er ganske bra jeg. Anonymous poster hash: df70a...d0e
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #14 Skrevet 21. mars 2014 Undertøy fra Victorias secret. Gave til deg og mannen samtidig. Anonymous poster hash: d1efb...e61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå