Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Er så forfriskende. Hun legger ut normale bilder av seg selv. Jeg syns hun fremstiller seg på en fin måte. Leser dere bliggen? Anonymous poster hash: c4d61...911
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Er så forfriskende. Hun legger ut normale bilder av seg selv. Jeg syns hun fremstiller seg på en fin måte. Leser dere bliggen? Anonymous poster hash: c4d61...911 Hei Tone. Hyggelig at du stakk innom for å reklamere for bloggen din. dessverre gidder jeg ikke å bidra til å gjøre deg enda rikere, og klikker derfor ikke på bloggen din. Ha en fin dag. Anonymous poster hash: 8bd07...e4a
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Har aldri lest bloggen til noen Tone. Er det hun der idol-Tone du mener? I så fall tror jeg ikke det finnes en person på jord jeg er mindre interessert i, husker hun sang middelmådig og det jeg har hørt på radioen har da ikke vært noe å skryte av det heller. Tenk at jeg kastet bort energi på å skrive dette. Jeg skjems. Anonymous poster hash: dd4d1...1d2
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Haha, så fort noen sier noe positivt om en blogg, må det være bloggeren selv? Anonymous poster hash: c4d61...911
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Haha, så fort noen sier noe positivt om en blogg, må det være bloggeren selv? Anonymous poster hash: c4d61...911 HI skriver ikke noe konkret om bloggen og kun oppfordrer folk til å lese. Når jeg skriver om en bok, blogg osv så prøver jeg å fremstille hva KONKRET er det jeg liker ved disse tingene. Ikke at "boka er fin" eller "bloggen er kul". Det lyser egenreklame lang vei. Anonymous poster hash: 8bd07...e4a
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Liker Tone jeg. Synes ikke det burde være automatikk i å mislike jenter som er penere/mer vellykkede enn en selv. Anonymous poster hash: 79aec...03f
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Liker også bloggen! Veldig bra, alt virker naturlig og fint, ikke noe teit photoshopping og "wannabe perfekt". så hvis du leser det, Tone: stå på! Anonymous poster hash: 52e11...eca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå