Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Er interessert, men vet ikke helt om vi skal kjøpe eller ikke. Er litt i dyreste laget. men med mulighet for å leie ut da.. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=47350405&searchclickthrough=true Anonymous poster hash: 92c4e...a18
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Nydelig. Så litt herregårdsaktig ut Men 6,2 mill for et hus i Mo i Rana? kjempefint innredet og stort og alt det der men dyrt for et hus på en så liten plass Anonymous poster hash: a5d64...e00
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Ja, det er helt sykt dyrt.. Skal dra på visning, syns også det blir for dyrt ja. Anonymous poster hash: 92c4e...a18
Elsker livet Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Veldig pent innvendig, passelig stort om det ikke var for leiligheten, litt for ruvende utvendig for min smak. Men alt i alt et hus jeg tror jeg hadde trivs i. Hadde nok byttet noen av tapetene, spesielt den i stua, den var for glitter og stas i forhold til min stil. Så kostet det en del, men det gjør det å bygge et hus i den størrelsen også. Så lurer jeg på hvor trafikkert veien ved huset er.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Over 6 mill. I Mo i Rana?? Herregud! Anonymous poster hash: 22cea...cfc
Tjofsen Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Veldig lekkert innvendig, men synes det ser litt voldsomt ut utvendig. Blir en etasje for mye.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Ja, det er blitt kjempedyrt her. Bare se på de andre boligene. Veien ved huset er veldig lite trafikkert, Det er en av grunnen til at jeg har lyst til å flytte til dette området. Men, hvis man har lit tålmodighet så får man nok en en bolig i samme området meget billigere, men ikke like stor og ikke med samme standard da. Anonymous poster hash: 92c4e...a18
Bumblebeee Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Råflott! Vi vurderte nettopp å flytte til Mo i Rana, og jeg kan skrive under på at det er blitt dyrt der.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #9 Skrevet 21. mars 2014 Huset var kjempefint, men for dyrt. Vi hadde hus med leilighet for utleie i der vi bodde før, og jeg har ikke noe ønske om å ha det igjen for å si det sånn. Hadde heller flyttet inn i et rekkehus om jeg skulle dele hus med noen enn å leie ut selv.... Innvendig var huset kjempefint, og fantastisk utsikt. Litt mye å holde rent kanskje, blir mye husvask i et så stort hus Utvendig var huset litt ruvende, ble liksom en etasje for mye. Anonymous poster hash: 20c79...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå