Gå til innhold

Hvordan komme over det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

For 1.5 år siden hadde min samboer forhold på si. Det er glemt og tilgitt, men hun som han har hatt forhold til bor i samme bygda (ca 7000 mennesker her, alle kjenner alle) og jobber rett overfor min arbeidsplass slik at jeg ser henne ofte på skoletilstelninger, i butikken, på parkeringsplassen ved jobben osv. Hver gang jeg ser dette kvinnemenneske begynner jeg å hyperventilere og blir uvel. Hvordan bli kvitt følelsen? Min samboer og hun har forresten ingen kontakt i dag, selv om hun prøver fra tid til annen å nå frem til ham, hun er fortsatt forelsket i ham og ser gjerne at vi bryter opp. Har det svært bra nå sammen med samboer, men akkurat denne følelsen hver gang jeg ser henne ødelegger meg litt. Dama er mye penere enn meg og mye mer sprudlende/sosial i tillegg.



Anonymous poster hash: 8d355...e82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så forferdelig!

 

Har ingen gode råd dessverre... jeg hadde nok ikke klart det, særlig hvis hun er penere og alt det der du forteller om :( Så kjip er jeg!

 

Håper det ordner seg for deg!

 

Anonymous poster hash: 83420...3a1

Skrevet

Huff, så forferdelig!

 

Har ingen gode råd dessverre... jeg hadde nok ikke klart det, særlig hvis hun er penere og alt det der du forteller om :( Så kjip er jeg!

 

Håper det ordner seg for deg!

 

Anonymous poster hash: 83420...3a1

 

 

Jeg må nok klare det på et vis, men vil prøve å slutte å reagere på henne hver gang, siden det sliter på meg.

HI

 

Anonymous poster hash: 8d355...e82

Skrevet

Noen flere med erfaring og/eller tips?



Anonymous poster hash: 8d355...e82
Skrevet

Tror ikke jeg hadde orket det...

 

Flytte??



Anonymous poster hash: b37b3...1c1
Skrevet

 

Tror ikke jeg hadde orket det...

 

Flytte??

 

Anonymous poster hash: b37b3...1c1

 

 

 

Synes det blir for galt å flykte, vi har eid hus her i 5 år, ungene går i skole og barnehage, jeg har bra betalt jobb og venner her.

HI

 

Anonymous poster hash: 8d355...e82

Skrevet

Du har noe som hun ikke har, og det er integritet. Hvordan vet du at hun fremdeles liker mannen din?



Anonymous poster hash: 77882...9ed
Skrevet

 

Du har noe som hun ikke har, og det er integritet. Hvordan vet du at hun fremdeles liker mannen din?

 

Anonymous poster hash: 77882...9ed

 

 

 

Hun har sagt det til alle våre felles venner og prøver å flørte med min samboer hver gang de møtes.

 

Anonymous poster hash: 8d355...e82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...