Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #1 Skrevet 21. mars 2014 Ergobaby, meitai, osv. Hva slags bæreanordning er lettest med tanke på å få baby på ryggen? Har en på 8 mnd. jeg gjerne vil bære på ryggen og trenger tips til en sele der jeg kan putte ham oppi og så ha på meg som en ryggsekk, uten at det er bæremeis. Er notorisk klønete Anonymous poster hash: 8de78...961
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #2 Skrevet 21. mars 2014 Bruker både meitai og Angelpack på ryggen. Slenger ungen over skulderen med Supermannkast. Kjempelett! Anonymous poster hash: eadcb...ce6
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #3 Skrevet 21. mars 2014 Jeg har bare brukt ergo, men var veldig godt fornøyd. Lærte meg en teknikk der jeg satt i sofaen, og holdt armene ting ungen rundt halsen min mens jeg drop opp bæresele-stroppene. Litt klundrete, men det gikk greit. Anonymous poster hash: 3a48c...559
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #4 Skrevet 21. mars 2014 Jeg liker manduca. Anonymous poster hash: f41ce...8ea
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #5 Skrevet 21. mars 2014 Bruker både meitai og Angelpack på ryggen. Slenger ungen over skulderen med Supermannkast. Kjempelett!Anonymous poster hash: eadcb...ce6 Men da må du ta på deg bæreselene først ?? Anonymous poster hash: 8de78...961
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #6 Skrevet 21. mars 2014 Bruker både meitai og Angelpack på ryggen. Slenger ungen over skulderen med Supermannkast. Kjempelett!Anonymous poster hash: eadcb...ce6 Men da må du ta på deg bæreselene først ?? Anonymous poster hash: 8de78...961 Jeg må feste den rundt livet, ja Anonymous poster hash: eadcb...ce6
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #7 Skrevet 21. mars 2014 Bruker både meitai og Angelpack på ryggen. Slenger ungen over skulderen med Supermannkast. Kjempelett! Anonymous poster hash: eadcb...ce6 Vi gjør det samme. Jeg knyter til og med nyfødt på rygg i sjal, men ikke med supermannkast. Det finnes mange metoder for ryggbæring. Supermannkast er enklest synes jeg. Google det og se på YouTube. Et tips er å øve over en seng:) Anonymous poster hash: c72c0...034
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Jeg brukte manduca og veldig fornøyd med den. Lærte meg aldri noen supermannkast Det jeg pleide å gjøre: La selen på sofaen, med midjebeltet rett nedenfor sofakanten. La ungen ned på sofaen oppå selen. Satte meg fremfor sofaen og festet på midjebeltet, tok armen bak og slang på først ene selen, mens andre hånden holdt jeg bak ungen/selen og slang den opp. Høres kanskje litt knotete ut, men prøv Synes det var veldig grei måte å gjøre det på, og trygg - da jeg ikke var komfortabel med å stå og gjøre supermannkast. Men hadde nok klart det også, øvelse gjør jo mester. Anonymous poster hash: 040b1...0d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå