Gå til innhold

Hva syns du om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var fint:)

Men tenker at det er fryktelig lite? Men så kommer det ssåklart an på hvor mange det er som skal bo der da..

Skrevet

Helt greit, men likte ikke kjøkkeninnredningen.

Hvorfor skal alt på død og lov være hvitt, hvitt og enda mere hvitt?

Anonymous poster hash: 19807...149

Skrevet

Tja, helt greit, men syns kjøkkenet var stygt og så ut som det var dyttet helt opp i sofakroken på det ene bildet. Lite stue, mer som et digert kjøkken m sofa foran.

Anonymous poster hash: 2f4f6...644

Skrevet

Det var litt lite.

Og var det stua man så som var på kjøkkenet der?

Hadde ikke funket for meg. Jeg er avhengig av å legge meg ned i sofaen for å kunne se på TV. Hvor kan man ha TV`en? Henge den på kjøkkenskapet?

Skrevet

Jeg synes det var kjempefint! Størrelsen kommer jo an på hvor mange som skal bo der ;)

Men man må definitivt på visning for å få et godt inntrykk, slike hus er ekstremt sårbare for at planløsningen får det til å virke veldig trangt!

Anonymous poster hash: 1d100...f9d
Skrevet

Veldig fint, og stilrent.

Anonymous poster hash: 07485...eff
Skrevet

Fint. Skal du selge, HI? :)

Anonymous poster hash: 0c39f...d71
Skrevet

Fint. Vi er fem som bor på tilsvarende kvadrat. Ikke trangt...

Det er jo begrenset hvor mange timer i døgnet noen er hjemme;)

Lite hus er ofte lettsltellt! Tar sikkert 10 min å rengjøre.

Skrevet

Veldig flott:-) Muligens litt lite men jeg hadde kjøpt det om jeg skulle bo i området:-)

Skrevet

Det er et rekkehus, og det hadde vært uaktuelt for meg uansett. Så er det veldig lite, men ellers var det veldig pent og lett å flytte rett inn i.

Skrevet

Fint. Skal du selge, HI? :)

Anonymous poster hash: 0c39f...d71

Nei, vi vurderer å kjøpe :) vi er 4 personer som til nå har klart oss helt fint på 88 kvadrat så denne størrelsen blir nok ikke noe problem, du som skrev det virker fryktelig lite. Romløsning er det viktigste tenker jeg.

Anonymous poster hash: ac310...aa5

Skrevet

Utrolig mange som synes bruttoareal på 132kvm er lite! Da gjetter jeg på at det er mange av dere som bor på bygda? I Oslo/Akershus er det en veldig vanlig areal for en familie.

Anonymous poster hash: c4d90...296

Skrevet

Fint. Vi er fem som bor på tilsvarende kvadrat. Ikke trangt...

Det er jo begrenset hvor mange timer i døgnet noen er hjemme;)

Lite hus er ofte lettsltellt! Tar sikkert 10 min å rengjøre.

10 minutter?? Kattevask da eller? ;-)

Anonymous poster hash: 8c7ec...017

Skrevet

Utrolig mange som synes bruttoareal på 132kvm er lite! Da gjetter jeg på at det er mange av dere som bor på bygda? I Oslo/Akershus er det en veldig vanlig areal for en familie.

Anonymous poster hash: c4d90...296

Nå var dette huset kun 119 kvadrat da.

Anonymous poster hash: 8c7ec...017

Skrevet

Det så fint ut, lett å flytte rett inn i som tidligere nevnt i tråden.

Men jeg synes det er for lite, har fire barn selv hvor de to eldste er 10 og 13, vi kunne aldri bodd i et hus uten to stuer...

Anonymous poster hash: d1a71...665
Skrevet

Men jeg synes det er for lite, har fire barn selv hvor de to eldste er 10 og 13, vi kunne aldri bodd i et hus uten to stuer...

Hva i alle dager er vitsen med to stuer? Spisestue har de fleste i tv-stuen.

Anonymous poster hash: 27136...8b2

Skrevet

Kjempefint! 

Skrevet

Hva i alle dager er vitsen med to stuer? Spisestue har de fleste i tv-stuen.

Anonymous poster hash: 27136...8b2

Når 13-åringen har tre kompiser på besøk en fredagskveld for å se en film og spise popcorn er det veldig deilig at resten av familien slipper sitte på kjøkkenet fordi stuen er opptatt ;)

Her i huset har både 10 og 13 åringen ofte besøk i helgene, på kveldstid, og da er det kjempegreit at de kan være i den ene stuen og jeg og mannen i den andre....

Skrevet

Ville ha fjerna den kjøkkenøya. Den passa ikke inn og virket som den tar stor plass. Ellers ok med to barn, da har dere et ekstra rom til tv-stue/gjesterom.

Anonymous poster hash: 38c0b...6d9

Skrevet

Jeg syns det var kjempe fin jeg. :) Bra løsninger. Eneste er kjøkkent, jeg liker ikke tre innredning, men løsningen var fin. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...