Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud for ei skrikekjærring. Det må da kunne gå an å ta seg sammen litt.

Anonymous poster hash: 3da3e...fad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære vene! Lettere sagt enn gjort! Ja jeg ropte å skreik under fødsel, men når du har stormrier og blir satt på drypp uten epidural, ja da er det jaggu ikke lett å holde igjen altså samma hvor mye man vil ta seg sammen..

Skrevet

Ser på jeg og. Hun begynte jo helt fra starten og hele tiden da. Forskjell på det og å skrike når det er mest intenst. Det har jeg full forståelse for.

Skrevet

Jeg heller skjønner ikke hvorfor folk må gaule sånn! Snakk om bortkastet energi!

Skrevet

Ærlig talt, er dere så begrenset at dere tror at å hyle og brøle er viljestyrt når man har så enorme smerter? At fødekvinnen faktisk ligger og tenker at: nå skal jeg jammen brøle sånn at folk skal høre hvor vondt det er.?

Det er til opplysning helt normalt å skrike når man er i et smertehelvete, det er instinkt, ikke noe man bare gjør for å lage drama. Under en fødsel har man andre ting å holde på med enn å ligge å skrike unødvendig.

Anonymous poster hash: 281c8...384

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Ærlig talt, er dere så begrenset at dere tror at å hyle og brøle er viljestyrt når man har så enorme smerter? At fødekvinnen faktisk ligger og tenker at: nå skal jeg jammen brøle sånn at folk skal høre hvor vondt det er.?

Det er til opplysning helt normalt å skrike når man er i et smertehelvete, det er instinkt, ikke noe man bare gjør for å lage drama. Under en fødsel har man andre ting å holde på med enn å ligge å skrike unødvendig.

Anonymous poster hash: 281c8...384

Ingen som kommenterer når folk skriker av gallesteinanfall, når man har brukket bein, har kreftsmerter osv. Men under fødsel, nei disse smertene er POSITIVE skjønner dere, man skal være flink fødekvinne og ikke forstyrre andre og te seg sømmelig. Kyss meg i ræva.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...